זוהי העלילה השנויה במחלוקת שהושמטה מהסרט החדש של דנזל וושינגטון

בגרסה המקורית של "נקודת שוויון 3" בכיכוב השחקן הוותיק היה קו עלילתי שלא מצא חן בעיני הצופים בהקרנות טרום הבכורה, ועל כן הורד מזו הסופית שעלתה בבתי הקולנוע • מה היה הסיפור שנתפס כבלתי ראוי?

"נקודת שוויון 3". צילום: יח"צ

סרט האקשן החדש "נקודת שוויון 3" בכיכובו של דנזל וושינגטון נחשב להצלחה קופתית מפתיעה. קודם כל, הוא גרף 42 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בצפון אמריקה, כששוחרר שם לפני קצת פחות משבועיים - וביסס את מעמדו כפתיחה השנייה הגבוהה ביותר בכל הזמנים לסרט שמושק בסוף השבוע של חג יום העבודה האמריקני ("שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" מבית מארוול עדיין אוחז בשיא הזה, עם הכנסות 75 מיליון דולר בחג יום העבודה). כמו כן, "נקודת שוויון 3" כבר גרף כ-110 מיליון דולר ברחבי העולם אחרי 12 ימים על המסכים - ביצועים מרשימים בשביל סרט אלים במיוחד שמוגבל לצפייה למבוגרים, ועלות הפקתו נאמדת בכ-70 מיליון דולר בלבד.

נקודת שיוויון 3 הפרק האחרון טריילר רשמי. באדיבות פורום פילם

כעת נודע שיוצרי הסרט החליטו להסיר ממנו קו עלילה מרכזי, לאחר שצופים בהקרנות ניסיון מוקדמות לא אהבו את מה שהם רואים. זהירות, ספוילרים החל מהמשפט הבא: ב"נקודת שוויון 3" מגלם וושינגטון (68) את הסוכן בגמלאות רוברט מק'קול, שמנסה לחיות חיים שקטים בעיירה איטלקית שלווה ולהימלט מעברו האלים. זה לא כל כך מצליח לו, שכן עד מהרה הוא מסתבך עם המאפיה המקומית - ומטפל בה בדרכו הקטלנית והייחודית.

בגרסה הסופית של הסרט מתיידד מק'קול עם מלצרית איטלקייה יפה וצעירה בשם אמינה (גאיה סקודלרו) - אולי כבת מחצית מגילו של הפנסיונר האלמן - שמלמדת אותו על המנהגים המקומיים ורואה בו סוג של דמות אב. עם זאת, מתברר שבתסריט המקורי פיתחו השניים רומן סוער, אולם קו העלילה הזה הוסר מהסרט והסצנות שלו נגנזו, כך שבסופו של דבר הם נשארים ידידים.

דנזל וושינגטון ב"נקודת שוויון 3: הפרק האחרון", צילום: באדיבות פורום פילם

"הצופים לא רצו לראות את רוברט מק'קול מתאהב", אמר אנטואן פוקואה, במאי "נקודת שיוויון 3" והטרילוגיה כולה. "ערכנו הקרנת ניסיון והם הרגישו שהוא בוגד באשתו (המנוחה), אז החלטנו לצמצם את הקשר הזה. אני חושב שהקהל שאוהב את רוברט מק'קול מתחבר מאוד לאידאל של אשתו, למרות שמעולם לא פגשנו אותה", סיכם פוקואה.    

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר