"תיזהר בן ז*נה, אנחנו יודעים איפה אתה גר"

זוכה גלובוס הזהב רון פרלמן, כוכב "ילדי האנרכיה" שלוקח חלק בשביתת איגוד השחקנים בהוליווד, יצא נגד מפיק בכיר בתעשייה לאחר התבטאות שעוררה את חמתו

"ילדי האנרכיה". צילום: יח"צ

בחמישי האחרון, כחודשיים אחרי ההכרזה על שביתת התסריטאים, גם איגוד השחקנים של הוליווד הכריז על שביתה מקבילה, וזאת לאחר פקיעת תוקף ההסכם שלהם עם ארגון המפיקים AMPTP (ארגון מפיקי הקולנוע והטלוויזיה המייצג, בין היתר, את האולפנים הגדולים NBC, יוניברסל, פרמאונט והאחים וורנר, ואת ענקיות הסטרימינג ביניהן נטפליקס, אפל TV דיסני פלוס, אמזון ועוד).

בעוד תעשיית הבידור בהוליווד נכנסת כעת למצב של קיפאון כמעט מוחלט בכל הקשור להפקות, ראשי ארגון המפיקים מתעקשים נכון לעכשיו לא להיענות לדרישות השובתים, כשמפיק בכיר אף הודה כי תוכנית הפעולה נכון לעכשיו היא לא להביא לסיומה עד שהשובתים לא יתחילו לאבד את הבתים שלהם.

רון פרלמן, צילום: AFP

האמירה הבוטה שנתפסה כחסרת רגישות העלתה את חמתו של השחקן זוכה גלובוס הזהב רון פרלמן ("ילדי האנרכיה", "הלבוי", "הנוסע השמיני") והוא מיהר לשתף ביום שישי האחרון את 944 אלף עוקביו באינסטגרם בסרטון זועם במיוחד (אותו הספיק כבר להסיר) בו אף איים על אותו מפיק בכיר שישמור על עצמו כי השובתים יודעים מיהו והיכן הוא גר.

הנוסע השמיני: קובננט - טריילר רשמי

"לפני שאני מתנתק מפה, הבן ז*נה שאמר שימשיך בשביתה עד שאנשים יתחילו לאבד את הבתים שלהם, תקשיב לי בן ז*נה", פתח את הסטורי בכעס לא מוסתר. "יש הרבה דרכים לאבד את הבית שלך. חלק מהן כלכליות, חלק תלויות בקארמה וחלק מהן זה רק להבין מי אמר את זה", המשיך במונולוג הזועם.

רון פרלמן, צילום: AFP

"אנחנו יודעים מי אמר את זה ואיפה הוא גר", עבר לטון מאיים ואז אחרי הפסקה קצרה הוסיף שוב כי יש דרכים רבות לאבד את הבית. "אתה מאחל את זה לאנשים, אתה מאחל למשפחות לרעוב בזמן שאתה מרוויח 27 מיליון פאקינג דולר ולא עושה כלום", אמר ואז עבר כבר לאיום מפורש: "תיזהר בן ז*נה. תיזהר ממש, כי זה בדיוק מסוג הדברים שמלהיטים את הרוחות. פיס אאוט", חתם את הסרטון.

בשעות שלאחר הורדת הסרטון ולמרות שזכה לתמיכה גורפת מצד אלפי גולשים, פרלמן בחר להעלות סרטון הבהרה כדי להדגיש שלא עודד לאלימות. "אמרתי דברים בלהט הרגע", הודה, "ואני רוצה להבהיר שאני לא מאחל רע לאף אחד ומקווה שגם אותו הבכיר שדיברתי עליו לא מאחל רע לאף אחד", אמר. מאידך, הוא ביקש להעביר פעם נוספת את המסר הנחרץ שהשובתים לא יתקפלו, וכי תאוות הבצע של הבכירים שהורסים תעשייה מדהימה ויפהפייה, לדבריו, רק מתוך הרצון לייצר רווחים כל הזמן, חייבת להיפסק. "כולם ניתנים להחלפה ואת כולם נחליף אם צריך", אמר. "המאבק הזה הוא על יושרה מקצועית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר