טרגדיה בהוליווד: הנכד של רוברט דה נירו מת בגיל 19

ליאנדרו דה נירו, נכדו של השחקן הוותיק והמוערך, הלך לעולמו - כך אישרה אימו, דרנה דה נירו

רוברט דה נירו. צילום: אי.פי

ליאנדרו דה נירו, נכדו של השחקן רוברט דה נירו ובנה של השחקנית דרנה דה נירו מת, כך אישרה אימו. כמו סבו המפורסם ואימו, גם ליאנדרו היה שחקן, כשההופעה הזכורה האחרונה שלו הייתה לצד אימו בשנת 2018 בסרט "כוכב נולד" בכיכובם של בראדלי קופר וליידי גאגא.

"כוכב נולד" - טריילר. באדיבות yes

דרנה היא בתה של השחקנית דיאן אבוט ("השור הזועם"). אבוט הייתה הייתה נשואה לדה נירו בין השנים 1976 ל-1988 (נישואים בהם הביאו לעולם בן משותף אחד ודה נירו אימץ את דרנה). דרנה אישרה את מותו של בנה בפוסט קורע לב ששיתפה היום (שני) באינסטגרם שלה.

"מלאך יפה ואהוב שלי", ספדה דרנה לליאנדרו שרק לפני כשבוע וחצי חגג את יום הולדתו ה-19. "אהבתי אותך מעבר למילים ותיאורים מהרגע בו הרגשתי אותך בבטן שלי", כתבה מתחת לתמונה של בנה. "היית האושר, הלב, וכל מה שהיה טהור ואמיתי בחיי. הלוואי שהייתי איתך עכשיו. אני לא יודעת איך לחיות בלעדיך, אבל אנסה להמשיך להפיץ את האהבה והאור שהענקת לי כשהפכת אותי לאמא שלך", כתבה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Drena (@drenadeniro)

דרנה בת ה-51 שהביאה לעולם את ליאנדרו יחד עם בן זוגה לשעבר האמן קרלוס מר המשיכה וכתבה: "היית כל כך אהוב ומוערך והלוואי שאהבה לבדה הייתה יכולה להציל אותך. אני כל כך מצטערת ילד שלי. נוח בשלום בשלוות עולם נצחית", חתמה את הפוסט. אביו של ליאנדרו לא כתב על בנו המנוח, אך שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מושחרת מתחתיה הצטברו תגובות רבות שביקשו להציע נחמה בשעה הקשה שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר