מפתיע: רוברט דה נירו בצעד משמעותי שממנו נמנע לאורך שנים

השחקן הוותיק והמוערך יופיע בתפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה לראשונה בקריירה רבת השנים שלו • כל הפרטים

רוברט דה נירו, צילום: EPA

רוברט דה נירו מגיע לטלוויזיה: אחד מגדולי שחקני הדור, שעד כה נמנע מלהופיע על המסך הקטן בתפקיד ראשי, עתיד לככב בסדרת מתח פוליטית חדשה מבית נטפליקס, בשם Zero Day.

אף שפרטי העלילה נשמרים בסוד, שכן הסדרה עדיין נמצאת בשלבי פיתוח, דווח כי דה נירו יגלם בפרויקט המסקרן את נשיא ארה"ב לשעבר שנקלע לתסבוכת הרת גורל.

יוצרי הסדרה הם אריק ניומן (אחד המפיקים והכותבים הראשיים של "נרקוס") ונואה אופנהיים (המשמש כיום כנשיא חטיבת החדשות של רשת הטלוויזיה האמריקנית NBC, והיה שותף בכתיבת תסריטים של שוברי קופות כמו "הרץ במבוך" ו"מפוצלים"). גם העיתונאי זוכה פרס הפוליצר מייקל ס. שמידט, המתמחה בביטחון לאומי, נמנה עם צוות היוצרים המכובד.

ועידת הנשיא בבנייני האומה ירושלים, ראיון אחד על אחד עם רוברט דה נירו, 2013, צילום: דודי ועקנין

אף ש-Zero Day היא סדרת הטלוויזיה הראשונה בכיכובו של דה נירו, זו לא הופעתו הראשונה מחוץ לקולנוע. ב-2017 הוא גילם את הנוכל ברני מיידוף בסרט "אשף השקרים" של HBO, ובמשך השנים אף גילם את עצמו בתפקידי אורח בסדרות קומיות כמו "30 רוק", "ניצבים" ואפילו ב"רחוב סומסום".

בין הפרויקטים העתידיים הנוספים של הכוכב בן ה-79 ניתן למצוא את סרט הפשע המדובר "רוצחי פרח הירח" עם ליאונרדו דיקפריו ובבימויו של מרטין סקורסזה (המבוסס על ספר העיון באותו השם); את המותחן Savage Salvation העוסק בנרקומן לשעבר שיוצא לנקום בקרטל סמים; ואת הקומדיה המשפחתית About My Father, שבה יככב לצידה של קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה").     

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר