המעריצים נלהבים: מייקל קיטון חושף פרטים חדשים על "ביטלג'וס 2"

השחקן הסכים לספק מעט מידע על ההמשכון המצופה, בעיקר בכל הקשור למה שקורה מאחורי הקלעים • "טים ברטון ואני דיברנו על הרעיון במשך שנים, אבל לא סיפרנו לאף אחד" • מה עוד היה לו לספר?

מייקל קיטון בתפקידו כביטלג'וס. צילום: WARNER BROS

אחד מהטרנדים ההוליוודיים הבולטים של השנים האחרונות הוא גל המשכוני הרטרו - סרטים חדשים שבהם מככבים (או לפחות משתתפים) שחקנים ותיקים שחוזרים לגלם דמויות עבר אהובות שלהם. "מכסחי השדים: החיים שאחרי", "אהבה בשחקים: מאווריק", "המטריקס: התחייה", "עולם היורה: עולם חדש", "ספיידרמן: אין דרך הביתה", טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" האחרונה ו"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" שייצא בסוף החודש הם דוגמאות מייצגות ובולטות במיוחד לתופעה.

מייקל קיטון כביטלג'וס, צילום: WARNER BROS

בעוד כעשרה ימים נוכל גם לצפות ב"הפלאש" - סרט הקומיקס המדובר מבית אולפני DC, שבו ייכנס מחדש מייקל קיטון למגפיו האייקוניים של באטמן (דמות שגילם בפעם האחרונה ב"באטמן חוזר" מ-1992).

ג'נה אורטגה בגלובוס הזהב, צילום: איי.אף.פי.

בימים אלה מעניק קיטון (71) ראיונות רבים לקראת יציאת "הפלאש", ראיונות שבהם הוא מספר גם על הסרט הבא בכיכובו - לגמרי במקרה המשכון רטרו נוסף - הפעם לקלאסיקת האימה הקומית "ביטלג'וס" מ-1988. "ביטלג'וס 2" יגיע לקולנוע בספטמבר 2024 עם קיטון בתפקיד הראשי כשד החצוף, לצידן של וינונה ריידר וקת'רין אוהרה שחוזרות מהסרט הראשון, בעוד שג'נה אורטגה ("ונסדיי"), ג'סטין תרו, מוניקה בלוצ'י ו-וילם דפו מצטרפים לקאסט. הבמאי טים ברטון, שאחראי לשובר הקופות המקורי, שב גם הוא להפקה החדשה.

מייקל קיטון ווינונה ריידר ב"ביטלג'וס", צילום: WARNER BROS

צילומי "ביטלג'וס 2" מתקיימים כעת בלונדון (זו הסיבה שקיטון נמנע מלהגיע לפרמיירה החגיגית של "הפלאש" בלוס אנג'לס), ואף שפרטי העלילה נשמרים בסוד, הסכים השחקן לספק מעט מידע על ההמשכון המצופה, בעיקר בכל הקשור למה שקורה מאחורי הקלעים: "טים ברטון ואני דיברנו על הרעיון במשך שנים, אבל לא סיפרנו לאף אחד", חשף הכוכב. "אמרנו שאם זה באמת יקרה, אז נצלם את הסרט החדש באופן הכי קרוב לאיך שעשינו את זה בפעם הראשונה".

סצנה אייקונית מתוך "ביטלג'וס", צילום: WARNER BROS

באמירה הזו מתכוון קיטון לשימוש נרחב באביזרים פרקטיים, ולא באנימציית מחשב, כדי ליצור את התפאורה והאפקטים המיוחדים של הסרט, שכל כך מזוהים עם סגנונו המקאברי של ברטון. "יש אישה שעומדת עם חכה - ואני רוצה שאנשים ידעו את זה כי אני מת על זה - והיא מושכת בזנב של חתול כדי לגרום לו לזוז", הסביר השחקן והוסיף כי הוא והצוות דוגלים גם באילתור שורות טקסט - ולא בהכרח בהיצמדות לתסריט הכתוב. "אנשים באמת יוצרים דברים בידיים שלהם ובונים משהו. 'ביטלג'וס' זו העבודה הכי מהנה שהיתה לי על סרט זה...אני לא יכול להגיד כמה זמן", סיכם קיטון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר