סקרלט ג'והנסון מאשימה: "טיפחו אותי לשחק את האישה הלוהטת מגיל צעיר"

השחקנית העניקה ראיון בו שיתפה כיצד מנהליה בתחילת דרכה המקצועית ניתבו אותה לתפקיד הדמות הנשית הלוהטת והפתיינית

סקרלט ג'והנסון, צילום: FilmMagic

"טיפחו אותי לגלם תפקידים פרובוקטיביים כשהייתי צעירה": כך הצהירה השחקנית המצליחה סקרלט ג'והנסון בראיון שהעניקה לאחרונה.

• גיבורת על: סקרלט ג'והנסון חיה בסרט

ג'והנסון בת ה-38 כוכבת סרטי מארוול שמטפחת קריירת משחק מצליחה מאז הייתה ילדה, ישבה לשיחה צפופה עם ברוס בוזי בפודקאסט Table for Two, ושיתפה אותו ואת המאזינים כיצד מנהליה בתחילת דרכה המקצועית ניתבו אותה לתפקיד הדמות הנשית הלוהטת והפתיינית.

"הייתי תמימה ונערות כאלו עוברות החפצה וזאת פשוט עובדה", סיפרה. "אני מאמינה שה'קופסה' שבה שמים אותן היא זו שמתווה להן את הדרך בה יראו החיים שלהן", אמרה אך הוסיפה כי היא מאמינה שהיום לנשים יש הרבה יותר כוח ויכולת לבחור את המסלול שלהן.

סקרלט ג'והנסון בסרט "אלמנה שחורה", צילום: APn

ג'והנסון הוסיפה וסיפרה כי סביב תקופת גיל ההתבגרות החלה לאמץ את הנשיות שלה והחלה לפלרטט עם המיניות והנחשקות שלה, מה שלא ממש עזר לה, כך הודתה, בניסיונות להיחלץ מאותה התבנית המינית הפתיינית אליה לוהקה.

"אני חושבת שבגלל המסלול שהיתוו לי, פשוט נתקעתי שם", אמרה. "פשוט טיפחו אותי להיות מה שמכנים 'הפצצה'. שיחקתי את האישה האחרת, מושא התשוקה, ופתאום מצאתי את עצמי נדחקת לפינה ללא יכולת להיחלץ ממנה", סיפרה סקרלט על התקופה בה כיכבה בסרטים דוגמת "נערה עם עגיל פנינה" "נקודת מפגש" ו"אבודים בטוקיו".

סקרלט ג'והנסון, צילום: אי.פי

ג'והנסון הוסיפה וסיפרה כי הבינה מהר מאוד שבחירה של תפקידים שהפוקוס שלהם היה על המראה החיצוני שלה היא משהו שלא יוכל להחזיק לאורך זמן. "אני חושבת שהתפקידים האלה של ה'פצצה', הם כאלה שמתפוגגים מאד מהר ואז את מגלה שאין לך הרבה אפשרויות מעבר לכך, והרגשתי שאני 'נשרפת' במהירות", אמרה.

ג'והנסון, אם לשניים, הוסיפה שהפיכתה לאימא השפיעה על סוג התפקידים שהיא בוחרת לעצמה כיום. "אני חושבת שזה שיעור חשוב לילדים ולילדות היום ללמד אותם לרדוף אחרי מה שגורם להם סיפוק", אמרה.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר