תגידו מזל טוב: סקרלט ג'והנסון בהיריון

בעלה של השחקנית המצליחה, הקומיקאי קולין ג'וסט, הפתיע את הקהל בזמן הופעת סטנד-אפ שלו: "אנחנו מצפים לתינוק, זה מרגש" • לג'והנסון יש ילדה בת 6 מנישואיה הקודמים

סקרלט ג'והנסון, צילום: אי.אף.פי.

השחקנית סקרלט ג'והנסון בהיריון, כך חשף בסוף השבוע בעלה, הקומיקאי קולין ג'וסט.

החשיפה המפתיעה הגיעה בזמן הופעת סטנד-אפ של ג'וסט בן ה-39, התסריטאי הראשי של תוכנית המערכונים הקלאסית "סאטרדיי נייט לייב", שבמהלכה הוא אמר בפשטות "אנחנו מצפים לתינוק, וזה מרגש", כך לפי אדם שהיה בהופעה ושדיווח על כך לאתר "פייג' סיקס". האתר דיווח בחודש שעבר שג'והנסון נמצאת בהיריון מתקדם, אך כעת מגיע האישור הרשמי.

ג'והנסון בת ה-36 היא כבר אמא לרוז בת ה-6, מנישואיה לרומן דוריאק, בעל סוכנות פרסום צרפתי. בעבר היא אף הייתה נשואה לשחקן המצליח ריאן ריינולדס, לו הייתה נשואה בשנים 2011-2008. זה יהיה הילד הראשון של ג'וסט.

בני הזוג הכירו בזמן שג'והנסון הנחתה את אחד הפרקים ב"סאטרדיי נייט לייב" ב-2017, שם ג'וסט משמש גם כמגיש פינת "עדכון סוף השבוע". השניים התארסו במאי 2019, והתחתנו בטקס סודי באוקטובר 2020.

קולין ג'וסט (משמאל) ומייקל צ'ה (מימין), ב-2018, איי.פי.

השמועות על הריונה של כוכבת סדרת "הנוקמים", שגם הייתה מועמדת פעמיים לאוסקר על תפקידיה ב"סיפור נישואים" ו"ג'וג'ו ראביט", צצו לפני כחודשיים, לאחר שג'והנסון לא הגיעה לאירועים שתוכננו לה מראש לטובת קידום הסרט "האלמנה השחורה" – אך כן התארחה בכמה תוכניות באמצעות שיחות "זום", שם בטנה לא נראתה.

עם זאת, ייתכן שמדובר גם ב"הברזה" שנבעה מהחלטתה של השחקנית לתבוע את "דיסני" על כך שבחרה להפיץ את "האלמנה השחורה" בשירות הסטרימינג "דיסני+", במקביל להפצתו בבתי הקולנוע, מה שפגע בסכומים אותם ג'והנסון הייתה אמורה לקבל כאחת ממפיקות הסרט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר