ארבע שנים לאחר שנטען שהטריד מינית: ג'יימס פרנקו חוזר לשחק בקולנוע

השחקן המועמד לאוסקר הודיע כי ישתתף בצילומי דרמת התבגרות חדשה, שמתקיימת בימים שלאחר מלחמת העולם השנייה • הוא אמר: "אני נרגש מאוד להשתתף בפרויקט הפנומנלי הזה"

ג'יימס פרנקו, צילום: איי.אף.פי.

יותר מארבע שנים לאחר שמספר נשים טענו כי הן הותקפו מינית על ידי ג'יימס פרנקו, השחקן האמריקני הכריז כי הוא מסיים את ההפסקה שלו ממשחק – ויצטלם בקרוב לסרט חדש.

פרנקו בן ה-44, שהיה מועמד בעבר לפרס האוסקר על תפקידו ב"127 שעות", יככב בדרמת ההתבגרות "Me, You" של הבמאי הדני זוכה בילה אוגוסט, שמוכר בעיקר בזכות סרטו זוכה האוסקר "פלה הכובש", שבו ישתתפו גם טום הולנדר ("מנהל הלילה") ודייזי ג'ייקוב ("וניטי פייר"). צילומי הסרט, שמתרחש בימים שאחרי מלחמת העולם השנייה, יחלו בחודש ספטמבר באי האיטלקי איסקיה.

"אני נרגש מאוד להשתתף בפרויקט הפנומנלי הזה ולעבוד עם בילה אוגוסט האגדי", אמר פרנקו. "אני מעריץ גדול של עבודתו. ל-'Me, You' יש תסריט מבריק".

כזכור, פרנקו הכריז בעבר כי הוא יוצא להפסקה ממשחק בעקבות ההאשמות שעלו נגדו. בשנה שעברה הוכרז כי הוא ישלם 2.2 מיליון דולר לשתי נשים שתבעו אותו בשל התנהגות לא נאותה ובהטרדה וניצול מיני בסטודיו שלו למשחק. בדצמבר חשף השחקן כי הוא מכור למין ושהוא נמצא בהליך גמילה.

הוא השתתף במספר סרטים בודדים במהלך השנים האחרונות, רובם צולמו לפני שהועלו נגדו הטענות להטרדה ולניצול מיני. סרטו הגדול האחרון היה "חי בסרט" מ-2017, שעליו זכה בפרס גלובוס הזהב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר