"לוהטת למות": ג'יילו שוברת את הרשת בתמונות חושפניות חדשות

צפו: ג'ניפר לופז החליטה שהיא חייבת להשיג מעט יותר תשומת לב מעוקביה, והעלתה סדרת תמונות יפות להכאיב, כשהיא מציבה בפניהם דילמה ושאלה הרת גורל

בחירתה של סופי. ג'ניפר לופז, צילום: AP

אם תמיד חלמתם בסתר להפוך לסטייליסטים של ג'ניפר לופז, עכשיו יש לכם הזדמנות ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית.

לופז (52), שנחשבת כבר שנים כאייקון אופנה ומרבה להטריף את הרשת ומעריציה באנסמבלים אופנתיים ייחודיים, שיתפה אתמול (שלישי) את 192 מיליון עוקביה באינסטגרם בשאלה הרת גורל: "עם ז'קט או בלי", כשהיא מלווה את התהייה בשתי תמונות: באחת היא נראית לובשת חזיית עור קטנטנה ומכנסיים לבנים צמודים ובשנייה את אותו אנסמבל אופנתי ללא הז'קט מעור.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

רק כדי שהיא תהיה בטוחה לחלוטין שקיבלה את ההחלטה האופנתית הנכונה, לופז העלתה לסטורי שלה גם סקר עם אותה שאלה, והתוצאות הראו קרב צמוד בין שני הלוקים עם נטייה קלה לטובת המראה שהגיע עם הז'קט.

אם חשבתם לרגע ששאלה גנרית שכזו תיוותר ללא תגובות, טעות בידיכם. התמונות צברו במהרה יותר ממיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות שסיכמו עבור לופז את ההתלבטות בכמה מילים: "עם או בלי מה זה משנה, את לוהטת למות".

למופעים ובילויים במחירים מפתיעים הקליקו כאן

חוץ מלנסות לבחור לעצמה לוק אופנתי, לופז עסוקה בימים אלה בקידום סרטה החדש "תתחתני איתי", הצפוי לצאת בחודש הבא לקולנוע, וממשיכה לייצר כותרות במדורי הרכילות בעקבות הקאמבק הזוגי שלה לבן אפלק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר