זיג-זוגית: מערכות היחסים של ג'ניפר לופז לאורך השנים

הקאמבק של ג'ני מהבלוק ובן אפלק (להלן: "בניפר") שני עשורים לאחר שנפרדו, הביא אותנו לחזור אחורה בזמן ולהיזכר בכל סיפורי האהבה שלה • מסתבר שבחייה הבוגרים, בנטו היא הייתה רווקה למשך חצי דקה, כשבכל שאר הזמן דילגה בין זוגיות אחת למשנתה • מישהו אמר תלותית?

בניפר, צילום: רויטרס

זמרים, רקדנים שחקנים, לפעמים גם הכל יחדיו – בדיוק כמוה כשחושבים על זה. ג'ניפר לופז (52) היא אולי זמרת, שחקנית, רקדנית מוכשרת ואשת עסקים חריפה ומאוד עשירה, אך בכל הקשור לאהבה היא הרבה פחות מוצלחת בבחירות שלה ולאורך העשורים האחרונים הספיקה להתחתן, להתגרש ולנהל מערכות יחסים רומנטיות מרובות ומתוקשרות.

כעת, עם הקאמבק לאקס המיתולוגי בן אפלק, כמעט שני עשורים לאחר שביטלו את חתונתם ארבעה ימים לפני שהיו אמורים להתחייב לאהוב לנצח, חזרנו אחורה במנהרת הזמן הרומנטית של ג'ני. אז מי היה שם? מי הלך, מי חזר, ומי נשאר?

הפעם הראשונה שלי

כשהיא עדיין מהבלוק וקצת פחות מאחוזות הפאר, לופז אמרה "איי דו" בפעם הראשונה לאוג'ני נואה, מלצר ממוצא קובני, לו הייתה נשואה בין השנים 1997 ל-1998.

AP,

הגירושים היו הראשונים שלה וגם המכוערים ביותר, כשנואה איים לפרסם ספר צהוב במיוחד על לופז (וטינף עליה לכל צהובון שהסכים לשלם), והיא בתמורה תבעה אותו.

ירייה באפלה

ב-1999 הייתה בזוגיות עם הראפר שיין (מוזס מייקל לוי בארו, בנו של ראש ממשלת בליז דין בארו).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hon. Shyne Barrow MP (@shyne_bz)

הזוגיות הזו הסתיימה בבום (תרתי משמע), כשלופז מצאה עצמה בזירת תקרית ירי חמורה יחד עמו, בה ירה באוויר ופצע 3 אנשים. הוא הורשע בתקיפה ונידון ל-9 שנות מאסר.

בום

בשנת 1999, לופז שוב הצליחה למצוא עצמה במרכזה של שערורייה עם החוק, כשבן זוגה באותה התקופה, הראפר פי דידי (הידוע גם כפאף דאדי ונולד בשם שון קומבס) היה מעורב בתקרית ירי במועדון בניו יורק בו נפצעו שלושה אנשים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by LOVE (@diddy)

דידי הואשם ומאוחר יותר זוכה מכל חמשת האישומים שהוגשו נגדו בגין החזקת נשק ומתן שוחד. לופז, שכאמור שהתה עמו במקום, נעצרה אף היא אך מעולם לא ננקטו נגדה תהליכים משפטיים. השניים נפרדו בשנת 2001,  ולמרות שמועות על בגידות מצידו של דידי בלופז בזמן שהיו בזוגיות, נשארו בקשר חברי במהלך השנים.

הרקדן הפרטי שלי

בשנת 2001 נישאה לכריס ג'אד, מי שהיה רקדן הליווי שלה (וכיכב בקליפ ללהיט המצליח Love Don't Cost a Thing), ממנו התגרשה בשנת 2002.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Cris Judd (@cjudd)

הבן יקיר לה

בשנת 2002, לופז והשחקן בן אפלק כיכבו יחדיו בסרט "אהבה מחוץ לחוק", זכו לכינוי "בניפר" במדורי הרכילות והכריזו על אירוסיהם.

Gettyimages

ארבעה ימים  לפני שהיו אמורים לבוא בברית הנישואין נפרדו, כשהטענה העיקרית הייתה חיטוט מאסיבי ופולשנות אובססיבית של התקשורת במערכת היחסים שלהם, שהובילה בסופו של דבר לקריסתה.

במזל תאומים

בשנת 2004, לופז נישאה לזמר מארק אנת'וני עמו הביאה לעולם את התאומים מקס ואמי שנולדו בשנת 2008. ב-2011 הכריזו על פרידתם.

AP

עוד חוזר הריקוד

בשנת 2011, ארבעה חודשים בלבד לאחר הגירושים מאנת'וני, שמה של לופז כבר נקשר רומנטית בזה של רקדן הליווי קספר סמארט. היא ערבבה ביזנס ופלז'ר כשמינתה אותו למנהל האומנותי של המופע שלה בווגאס.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Beau Smart (@beaucaspersmart)

ב-2014 נקלעו למשבר חמור שהוביל לפרידה, לאחר שלפי הדיווחים קספר בגד בלופז. למרות זאת, השניים המשיכו בקשר און אנד אוף כשנתיים נוספות, עד לפרידתם הסופית בשנת 2016.

זוגיות נוסח בלינג בלינג

בשנת 2016 לופז והראפר המצליח דרייק נפגשו לראשונה מאחורי הקלעים בהופעה שלה. בינואר 2017, מקורבים לשניים אישרו כי הם אכן אייטם זוגי.

AP

למרות מחוות אהבה גרנדיוזיות, שכללו גם נשף פרטי שארגן דרייק ללופז בכנסייה, השניים נפרדו בפברואר באותה השנה.

חבטה ללב

לופז לא חדלה, כך מסתבר, להאמין באהבה גם אחרי כל כך הרבה ניסיונות לא מוצלחים, ובשנת 2017 החלה לצאת עם שחקן הבייסבול המפורסם אלכס רודריגז.

EPA

לאחר שנתיים של רומן (עם המנה המתבקשת של שמועות על חוסר נאמנות וקשיים ביחסים), השניים הכריזו ב-2019 על אירוסיהם. באפריל 2021, לאחר שדחו את חתונתם מספר פעמים באדיבות אילוצי מגבלות הקורונה, השניים הכריזו על ביטול האירוסים ופרידה.

"בניפר": הקאמבק

כמעט שני עשורים מאז שנפרדו, קופידון מצא בבוידעם את החץ שירה בעבר לכיוונם של ג'ני ובן, ודאג לשפד עליו שוב את הלבבות השבורים שלהם. למרות שבאופן חצי רשמי השמועות על הזוגיות המתחדשת אושרו רק במאי השנה, מקורות מספרים שלופז ואפלק כבר חיממו מנועים  בהתכתבויות רומנטיות חודשים לפני שהיא סגרה את הבאסטה באופן סופי עם רודריגז.

רויטרס

מאז השניים כבר תועדו במספר חופשות אקזוטיות דביקות, הפגישו את הילדים, ולפי השמועות אף החלו לחפש בית משותף. הדובדבן שבקצפת: אפלק תועד לאחרונה בחנות התכשיטים היוקרתית טיפאניס, כשהוא מביע עניין רב בטבעות אירוסין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר