לאחר שתועד מכה את זוגתו לשעבר: שון קומבס מואשם בתקיפה מינית נוספת

הראפר המצליח ממשיך להסתבך אחרי שדוגמנית הגישה נגדו תביעה בטענה כי סימם ותקף אותה מינית לפני 21 שנים • כתב התביעה: "התקיפה מנעה ממנה להשיג קריירה מצליחה בתעשיות הדוגמנות והקולנוע"

שון קומבס, ב-2018. צילום: איי.פי.

מספר ימים לאחר שפורסמו צילומי אבטחה משנת 2016 שבהם נראה הראפר ואיש העסקים שון "דידי" קומבס כשהוא מכה את בת זוגו לשעבר, הזמרת קאסי, הלילה (רביעי) הוגשה נגדו תלונה נוספת, בטענה כי לפני 21 שנים הוא סימם ותקף מינית דוגמנית.

על פי עדותה של קריסטל מקיני, שניצחה ב-1998 בתוכנית "Model Mission" של MTV, היא נפגשה עם קומבס בארוחת ערב של שבוע האופנה לגברים ב-2003, אליו היא הוזמנה, כשהייתה בת 22. לדבריה, נתנו לה לשתות לא מעט אלכוהול, ואז הראפר עצמו הציע לה לעשן מריחואנה "חזקה במיוחד" – מעשה שהוא ביצע, לכאורה, בנשים אחרות שהתלוננו עליו. אז, כך לפי כתב התביעה, קומבס דרש ממנה להתלוות אליו אל שירותים סמוכים, שם הוא ביקש ממנה לבצע בו מין אוראלי. היא סירבה, והוא דחף את ראשה לאזור החלציים שלו והכריח אותה לבצע זאת בו בכל מקרה.

אזהרת צפייה: התיעוד שבו נראה קומבס מכה את קאסי

לדברי מקיני, היא התעלפה זמן קצר אחר כך, ובהמשך מצאה את עצמה מתאוששת כשהיא נמצאת במושב האחורי של מונית. "התקיפה של קומבס שינתה את מסלול הקריירה שלה, ומנעה ממנה להשיג קריירה מצליחה ורווחית בתעשיות הדוגמנות והקולנוע", נכתב בכתב התביעה.

עוד נכתב בו כי מקיני, שרואה את עצמה כ"אישה מאמינה", הרגישה כי יש לה "מחויבות מוראלית" לחשוף את התקרית גם אחרי כל השנים שחלפו מאז שהתרחשה, לאחר ש-6 נשים נוספות טענו כי הוא תקף אותן מינית לאורך השנים. בתמורה למעשיו, מקיני דורשת כי קומבס ישלם לה פיצויים בסכומים שלא פורסמו.

קומבס, ב-2018, צילום: איי.אף.פי.

דידי דחה את כל הטענות שהועלו נגדו, אך כן התנצל לאחר פרסום הסרטון שבו תועד תוקף את קאסי. באתר הבידור האמריקני "דדליין" פנו אל נציגיו של הראפר בבקשה לתגובה, אך אלה לא הגיבו. כעת, נשאר לראות כיצד רשויות החוק במדינה, בהן ה-FBI, יתייחסו למקרים הרבים נגד קומבס, שכן ייתכן שעל חלק מהם חל חוק ההתיישנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר