דיווח: המשטרה פשטה על ביתו של שון קומבס (פאף דדי) בחשד לפשעים חמורים

רשת NBC מדווחת כי לפני הפשיטות, שלוש נשים וגבר אחד נחקרו בניו יורק על ידי סוכנים פדרליים בנוגע להאשמות הקשורות למספר רב של פשעים חמורים מאוד • אנשים נוספים צפויים להיחקר בקרוב

שון "דידי" קומבס. צילום: AP

סוכנים של המחלקה לביטחון המולדת של ארה"ב פשטו אמש (שני) על נכסים שנמצאים בבעלותו של הראפר האמריקני שון "דידי" קומבס במיאמי ובלוס אנג'לס. רשת NBC מדווחת כי לפני הפשיטות, שלוש נשים וגבר אחד נחקרו בניו יורק על ידי סוכנים פדרליים בנוגע להאשמות הקשורות לסחר במין, לתקיפה מינית ולהפצת סמים אסורים וכלי נשק, וכי אנשים נוספים צפויים להיחקר בקרוב. הפשיטות, כאמור, בוצעו לאחר אותן חקירות - אולם הפרטים כרגע די מעורפלים וטרם דווח אם קומבס עצמו, המוכר גם בשמות הבמה "פאף דדי" ו"פי דידי", עומד במרכז החקירה.   

ניידות משטרה מחוץ לביתו של שון "דידי" קומבס, צילום: AFP

עם זאת, אין להתעלם מהעובדה שלאחרונה מתמודד קומבס (54), שהינו גם מפיק ויזם מצליח שייסד בין היתר את לייבל ההיפ-הופ Bad Boy Records, עם שורה ארוכה של תביעות ותסבוכות משפטיות - ביניהן חמש תביעות על תקיפה מינית.

התביעה האחרונה מתוכן הוגשה נגד קומבס בסוף פברואר על ידי המפיק רודני ג'ונס, ובה טען ג'ונס כי קומבס הטריד אותו מינית והכריח אותו לקיים יחסים עם עובדי מין. תלונה נוספת נגד קומבס הוגשה בנובמבר האחרון על ידי זמרת האר.אן.בי קאסי, שהיתה בת זוגו של הראפר בין 2007 ל-2018. לטענתה של קאסי, קומבס היה אלים ותוקפני כלפיה במשך שנים רבות, והיא אף תיארה אותו כ"מתעלל סדרתי". 

שון "דידי" קומבס, צילום: AFP

שני הצדדים אמנם הגיעו לפשרה זמן קצר לאחר הגשת התביעה, אולם הפרשה ההיא עדיין הסבה לקומבס נזק תדמיתי רב: הוא פרש מתפקידו כיו"ר רשת הטלוויזיה המוזיקלית Revolt, ותוכנית ריאליטי חדשה בכיכובו בוטלה.

תביעה שלישית, שהוגשה בדצמבר, עוסקת במקרה אונס קבוצתי של נערה בת 17 שהתרחש ב-2003 וקומבס לכאורה השתתף בו. האשמות אלה מוכחשות על ידו בתוקף.

מכוניות המחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית מחוץ לביתו של שון "דידי" קומבס, צילום: AFP

אז האם הפשיטות האחרונות על בתיו של קומבס בפלורידה ובקליפורניה, שהשנייה מביניהן תועדה על ידי רשת פוקס ובה נראה כי מבוצעים מעצרים, קשורות לאחת או יותר מהתביעות? מוקדם לצאת בהצהרות, אולם בהודעה רשמית וקצרה מטעם המחלקה לביטחון המולדת נמסר כי "שלוחת ניו יורק של המחלקה ביצעה פעילות אכיפתית בשיתוף מחלקות לוס אנג'לס ומיאמי".

הפשיטה על ביתו של שון "דידי" קומבס:

נציגיו של קומבס טרם הגיבו לפניות התקשורת האמריקנית, והסאגה צפויה להתבהר מעט יותר בימים הקרובים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר