ג'ניפר לופז ובן אפלק. צילום: AFP

מקורבים לבן אפלק חושפים: "התחתן עם ג'ניפר לופז ברגע של אי שפיות זמנית"

על רקע חשיפה על משבר ביחסים, שעשויים להוביל לגירושים לאחר פחות משנתיים של נישואים, מקורות שונים מוסרים גרסאות סותרות על חומרת הבעיות בזוגיות בין השניים • אילו מהן נכונה?

תרגיל ביחסי ציבור או משבר זוגי אמיתי? זה שבועות ארוכים שמדורי הרכילות מעבר לים מדווחים על משבר עמוק וחמור בנישואים של בן אפלק וג'ניפר לופז, כזה שלפי יודעי דבר צפוי להסתיים בקרוב בהכרזה על גירושים לאחר פחות משנתיים של נישואים.

בסוף השבוע שעבר ובתחילת השבוע הנוכחי השניים אמנם תועדו יחדיו בשתי הזדמנויות שונות לאחר כמעט חודשיים בהם לא נצפו יחדיו, אך לדברי מקורות יודעי דבר, אפלק נחוש בדעתו לסיים את פרק הנישואים עם לופז.

ג'ניפר לופז ובן אפלק, צילום: AFP

"הוא מוכן לשים לזה סוף", סיפרו לאתר הרכילות פייג' סיקס על הנישואים ללופז אותם הגדירו כ"חלום בלהות". "אם הייתה דרך להתגרש על בסיס חוסר שפיות זמנית, הוא היה עושה את זה", אמרו לאתר. "הוא מרגיש כי השנתיים האחרונות היו סוג של חלום בלהות ועכשיו הוא התפכח ומבין שאין שום דרך שזה יוכל לעבוד".

ג'ניפר לופז ובן אפלק, צילום: AFP

מאידך, יש שעדיין נאחזים בתקווה שזה עוד לא סוף סיפור האהבה של השניים ומתעקשים כי הם אמנם חווים כרגע תקופה קשה וחיים בנפרד, אבל טרם נפרדו באופן סופי. "מערכת היחסים ביניהם לא נגמרה עדיין", אמרו מקורות לאתר אנטרטיימנט טונייט. "הם גרים בבתים נפרדים והמתח גבוה, אבל הם לוקחים את הזמן כדי להבין מה כל אחד מהם עובר ורוצה".

ג'ניפר לופז ובן אפלק, ב-2003, צילום: רויטרס

לאפלק (51) ולופז (54) היסטוריה רומנטית מורכבת; הם החלו לצאת בתחילת שנות האלפיים ולאחר שהתארסו, נפרדו סופית בשנת 2004. לאחר שני עשורים וגירושים מבני זוג אחרים (לופז מהזמר כריס אנתוני ואפלק מהשחקנית ג'ניפר גארנר), השניים ביצעו קאמבק רומנטי מתוקשר בשנת 2021 וביולי 2022 נישאו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו