רבל וילסון חושפת: "הוזמנתי לאורגיה על ידי בן מלוכה בריטי"

לאחר שיצאה בהאשמות על בריונות מצד השחקן סשה ברון כהן, השחקנית האוסטרלית ממשיכה לעורר סערות • הפעם היא מספרת על הזמנה שקיבלה לדבריה למסיבת סמים והוללות

רבל וילסון. צילום: GettyImages

שלושה שבועות לאחר שיצאה לאור הביוגרפיה שלה "Rebel Rising" שעוררה סערה עם האשמות על בריונות והתנהגות מתעמרת מצד השחקן סשה ברון כהן, השחקנית האוסטרלית רבל וילסון ממשיכה לעורר סערה. הפעם על הפרק (תרתי משמע): הזמנה שקיבלה לדבריה על ידי בן מלוכה בריטי למסיבת סמים והוללות שכללה אורגיה בביתו של מיליארדר אשר את זהותו לא חשפה.

וילסון (44) לא חושפת את זהותו של בן המלוכה, אך מציינת כי מדובר באדם שנמצא במקום ה-15 או ה-20 בתור לרשת את הכתר (כך שהלכה למעשה ברור מבלי שתציין זאת מפורשות כי לא מדובר בנסיך הארי, שהיה ידוע באורח חייו ההולל בטרם התמסד).

רבל וילסון, צילום: איי.פי.

"הייתה מסיבת זיקוקים פרטית ענקית ופתאום כבר היה 2 לפנות בוקר", כתבה וילסון על המסיבה המדוברת שהתקיימה בשנת 2014, במסגרתה כך סיפרה, הוזמנה על ידי בן המלוכה לאירוע שנערך באווירת ימי הביניים. "נכנס בחור עם מגש גדול שהיה עמוס במה שנראה כסוכריות. שאלתי אותו אם מדובר בסוכריות והוא אמר לי 'לא, זה מולי (השם המקוצר לסם ההזיות MDMA, שנקרא לפעמים גם אקסטזי. ע"ח), זה לאורגיה שעומדת להתחיל", השיב לה התסריטאי שעימו ישבה ושוחחה עד לאותו הרגע.

"הבנתי שאני במרחק של שתי דקות מלקחת חלק באורגיה", הוסיפה וסיפרה וילסון שחשפה באוטוביוגרפיה את העובדה שבאותו הזמן עוד הייתה בתולה וכי איבדה את בתוליה רק בגיל 35 לשחקן מיקי ג'וץ ג'וניור, ששיחק לצידה בסרט "How To Be Single".

רבל וילסון, צילום: איי.אף.פי.

"הייתה לי גם תחושה מוזרה שכל זה מצולם על ידי מצלמות נסתרות אבל זו הייתה רק תחושת בטן", אמרה וחשפה כי ברחה מהמקום הכי מהר שיכלה. "אחרי זה חלק מהחברים שלי אמרו לי שהייתי צריכה להישאר ולנסות את האורגיה", הוסיפה וסיפרה. "אבל זה היה בבחינת ללכת מאפס לאלף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר