השחקנית חושפת: "סשה ברון כהן איים עליי"

לאחר שפרסמה כי שחקן הוליוודי מצליח הוא בריון, חשפה רבל וילסון את זהותו • "הוא היה אומר לי 'רבל, את יכולה להסתובב עירומה בסצנה הזו?'"

סשה ברון כהן. צילום: AP

יממה לאחר ששיתפה את מיליוני עוקביה באינסטגרם באיומים והתנהגות בריונית כלפיה מצד שחקן שכיכב לצידה בסרט, השחקנית רבל וילסון חושפת כי מדובר בשחקן זוכה פרס גלובוס הזהב סשה ברון כהן.

"אני לא אכנע לבריונות או לאיומים בהשתקה מעורכי דין יקרנים או מנהלי יחסי ציבור לענייני משבר", כתבה. "'המניאק' שדיברתי עליו בפרק אחד בספר שלי הוא סשה ברון כהן", חשפה אמש (ראשון) וילסון את שמו בסטורי ששיתפה באינסטגרם.

כזכור, בסוף השבוע האחרון וילסון שיתפה את 11 מיליון עוקביה באינסטגרם, כי בספרה החדש "Rebel Rising" הקדישה פרק לשחקן "מניאק" שכיכב לצידה וכעת שכר סוללה של עורכי דין יוקרתיים ומנהלי יחסי ציבור כדי לאיים עליה ולמנוע את פרסום הספר. בעוד היא נמנעה מלחשוף את שמו בסטורי הזועם, יממה לאחר מכן ככל הנראה בעקבות לחץ נוסף שהופעל עליה ותגובות שקיבלה, החליטה כאמור לשבור את שתיקתה וחשפה את זהותו.

רבל וילסון, צילום: איי.פי.

וילסון וכהן כיכבו יחד בסרט "גרימסבי" בשנת 2016 (בו לקחה חלק גם אשתו של כהן השחקנית האוסטרלית איילה פישר לצד שחקנים נוספים דוגמת מארק סטרונג ופנלופה קרוז), בו גילמה וילסון את דון, בת זוגו של דמותו של כהן.

למרות שכאמור נמנעה מלנקוב בשמו של כהן עד אתמול בערב, וילסון רמזה בעבר על חיכוכים וחוסר הסכמה בין השניים על סט הצילומים.

סשה ברון כהן ומארק סטרונג ב"גרימסבי", צילום: פורום פילם

"סשה מזעזע", סיפרה וילסון בראיון לתוכנית רדיו אוסטרלית בשנת 2014. "כל יום על הסט הוא היה אומר לי 'רבל, את יכולה להסתובב עירומה בסצנה הזו?' ואני הייתי אומרת לו 'לא!'" הוסיפה, וסיפרה כיצד איימה עליו שתתקשר לסוכנת המשותפת שלהם בארצות הברית ותספר לה שהוא מטריד אותה.

בסופו של דבר, כך שיתפה, נשכרה כפילת גוף שביצעה את הסצנה במקומה, אבל לדבריה זה לא סימן את הסוף להטרדות מצד כהן. "בסצנה האחרונה הוא אמר לי 'רבל, את יכולה פשוט לדחוף את האצבע שלך בישבן שלי?'".

מתוך אינסטגרם,

"אמרתי לו 'למה אתה מתכוון סשה? זה לא בתסריט' והוא פשוט אמר: 'אני אוריד את המכנסיים, את תדחפי את האצבע בישבן שלי וזה יהיה קטע מצחיק'". גם במקרה הזה, השניים הגיעו בסוף לפשרה כשהוסכם שוילסון תחבוט בישבנו של כהן במקום. תגובתו של כהן לחשיפת שמו טרם התקבלה נכון לעכשיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר