עורכי דינה של אנג'לינה ג'ולי חושפים: "ההתעללות של בראד התחילה עוד לפני"

פרקליטיה של הכוכבת טוענים כי פיט תקף אותה כבר לפני שנים רבות - כך לפי מסמכים משפטיים חדשים • מדור בגילויים מפתיעים ומרעישים בכל הנוגע למאבק הגירושים המכוער בין השניים

בראנג'לינה בימים יפים יותר. צילום: EPA

המאבק המכוער בין אנג'לינה ג'ולי לבראד פיט, מי שפעם היו הפאוור קאפל הלוהט של הוליווד, עולה מדרגה. כידוע, שני הכוכבים, שנישאו ב-2014, נפרדו ב-2016 והתגרשו רשמית ב-2019, מתגוששים בשנים האחרונות בעניינים שונים. אף שכיום מתמקד הסכסוך ביניהם בזכויות השליטה ביקב הצרפתי שאטו מירבל, שהיה בעבר בבעלותם המשותפת וכעת מהווה זירת קרב משפטית, נראה שהדבר האחרון שלשניים אכפת ממנו הוא יין.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, צילום: אי.אף.פי

מגזין People האמריקני פרסם בסוף השבוע פרטים נוספים על התנהגותו הבעייתית של פיט - פרטים המבוססים על מסמכים חדשים שהגישו עורכי דינה של ג'ולי לבית המשפט ב-4 באפריל. באופן כללי, המסמכים מתעדים תקשורת בין שני הצדדים - ביניהן תכתובות אימייל וסיכומי עדויות - אשר באמצעותן ניתן לכאורה להוכיח כי פיט (60) מונע מג'ולי (48) למכור את חלקה ביקב - אלא אם כן תסכים השחקנית לחתום על הסכם שמירת סודיות "מחייב ומקיף יותר", כך לפי נציגיה. הסיבה לדרישתו של פיט, כך דווח, היא כי השחקן חושש שג'ולי תחשוף פרטים נוספים על התנהגותו האלימה והמתעללת לכאורה כלפיה וכלפי ילדיה במשך התקופה שהיו יחד.

על פניו נראה שהשיא אירע, כזכור, בטיסה משפחתית ב-2016 מצרפת לארצות הברית - לאחר שפיט, שלפי דיווחים היה אז בגילופין, דחף בטיסה את אנג'לינה, ולאחר מכן חנק והיכה את ילדיהם לאחר שאלה ניסו להגן על אימם. כעת מתגלים פרטים נוספים על התנהגותו של פיט - גם טרם אותה תקרית.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, צילום: AP

"היסטוריית ההתעללות הפיזית של פיט כלפי ג'ולי התחילה עוד הרבה לפני הטיסה ב-2016, אבל זו היתה הפעם הראשונה שהוא תקף באלימות גם את ילדיו. ג'ולי עזבה אותו מייד לאחר מכן", צוין במסמכים החדשים, אולם תיאורים ספציפיים על מקרי תקיפה קודמים לא פורסמו. אף שנציג רשמי מטעמו של פיט סירב להגיב לפניית People, "חבר" המעורה בפרטים אמר למגזין כי המידע "מטעה, אינו מדויק ולא רלוונטי, ונועד רק להסיח את הדעת".

מנגד, גורם המקורב לג'ולי מבהיר כי השחקנית "לא רוצה שהעובדות האלה יראו אור, והיא נוקטת בקו הזה רק בגלל שפיט מאלץ אותה להגן על עצמה. אם זה יתפתח למשפט, היא תהיה חייבת להשתמש בהוכחות האלה בין אם היא מעוניינת בכך או לא".

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, צילום: איי.פי.

לאחרוונה דווח כי פיט הסכים לוותר על הדרישה שלו למשמורת משותפת על שלושת ילדי הזוג הביולוגים (שיילו, שתהיה בת 18 בעוד חודש וחצי, והתאומים ויויאן ונוקס בני ה-15). שלושת ילדיהם האחרים (מדוקס בן ה-22, פקס בן ה-20 וזהארה בת ה-19) כבר עברו את הגיל החוקי בו הם בחזקתם המשפטית של הוריהם, ומכאן, כך מוסיפים המקורות, הגיעה גם הנכונות של פיט לגמישות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר