אחרי 8 שנים: התפתחות דרמטית בקרב הגירושים בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי

בראנג'לינה לשעבר אמורים לחתום סוף סוף על הסכם הגירושים לאחר שנים של קרבות מכוערים • זאת בעקבות החלטה של פיט הקשורה בילדיהם המשותפים

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. צילום: אי.אף.פי

8 שנים אחרי שהכריזו על פרידה בשנת 2016 ופצחו באחד מקרבות הגירושים המכוערים והמתוקשרים בתעשייה, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי קרובים, כך לפי הדיווחים, לחתום סוף סוף על הסכם גירושים.

החתימה על ההסכם, כך לפי מקורבים שהתראיינו לאתר הדיילי מייל הבריטי, אפשרית כעת לאחר שפיט (60) הסכים לוותר על הדרישה שלו למשמורת משותפת על שלושת ילדי הזוג הביולוגים (שיילו, שתהיה בת 18 בעוד חודש וחצי, והתאומים ויויאן ונוקס בני ה-15). שלושת ילדיהם האחרים (מדוקס בן ה-22, פקס בן ה-20 וזהארה בת ה-19) כבר עברו את הגיל החוקי בו הם בחזקתם המשפטית של הוריהם, ומכך, כך מוסיפים המקורות, הגיעה גם הנכונות של פיט לגמישות.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, צילום: AP

ההסכם, כך דווח, ייחתם עד הקיץ הקרוב, ובמסגרתו ג'ולי (48) תקבל משמורת מלאה על שיילו והתאומים ופיט יהיה זכאי לביקורים.

כזכור, פיט וג'ולי נפגשו על סט סרטם המשותף "מר וגברת סמית'" בשנת 2003 כשפיט עדיין היה נשוי לג'ניפר אניסטון. ב-2014 נישאו בטקס סודי בצרפת, אך ב-2016 נפרדו ברעש גדול לאחר תקרית אלימה לכאורה שהתרחשה על מטוסם הפרטי בטיסה מצרפת, אותה טיסה בה פיט התנהג באלימות כביכול נגד ג'ולי ולפחות נגד אחד מילדיו (ככל הנראה פקס), שהובילה לקרב הגירושים המכוער שניצת בין השניים אשר כלל במהלך השנים גם מערכת יחסים טעונה ומנוכרת עם שלושת ילדי הזוג המאומצים, זאת לצד מלחמות קשות על ממון ורכוש, ביניהם היקב המשותף של השניים.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, צילום: אי.פי.איי

מקורביו של פיט סיפרו כי אינם מופתעים מהשתלשלות האירועים וכי היה מדובר בהתנהלות מחושבת מצד ג'ולי שמשכה באופן מכוון את ההסכם עד שימלאו לילדים 18. "זה ניכור הורי לפי הספר", המשיכו והפנו אצבע מאשימה כלפי ג'ולי.

מקורביה של ג'ולי טוענים מאידך כי אין לפיט להלין אלא על עצמו ועל התנהגותו (שכללה, לפי הדיווחים וההאשמות במהלך השנים, בין היתר התנהגות אלימה ושתייה מופרזת של אלכוהול) וכי כל רצונה הוא לסייע למשפחתה להחלים ולהמשיך הלאה בחייהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר