"נהייתה שמנופובית": הכוכבת ירדה במשקל - והשיקה בגדים במידות קטנות בלבד

רבל וילסון הייתה מזוהה עם מידות גדולות כל חייה, עד שעשתה מהפך • היא השיקה ליין חדש שמגיע עד למידה XL, וספגה ביקורות מכל הכיוונים • "זאת צביעות, וזה מתסכל", כתבו הגולשים

רבל וילסון, צילום: GettyImages

כבר לא גדולה מהחיים: השחקנית האוסטרלית המצליחה רבל וילסון, שהפכה לאחרונה לאם לבת שנולדה מפונדקאית, מצאה את עצמה השבוע במרכזה של מתקפה עצבנית, שהגיעה בעקבות פרסום ליין הבגדים החדש שלה.

וילסון בת ה-42, שחוץ מקריירה מצליחה מאוד כשחקנית - הקימה מותג אופנה, שחררה בתחילת החודש את R&R Club, הליין החדש של ביגוד הפנאי שלה ושל בת הזוג שלה רמונה אגרומה. הוא כולל קפוצ'ונים ב-179 דולר ומכנסי אימון ב-149 דולר. אלא שבמקום לחגוג את המאורע המרגש, וילסון הפכה למוקד למתקפה זועמת מצד מאות גולשים, שכעסו על העובדה שטווח המידות נע בין XS ל-XL בלבד. וילסון עצמה סבלה מעודף משקל רוב חייה, עד שלפני שנתיים שינתה את אורח החיים שלה בצורה דרמטית ופצחה בדיאטה. היא ירדה עד כה 40 קילו, והגולשים זועמים על חוסר ההתחשבות שלה במגוון המידות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)

וילסון בפריטים מהליין שהשיקה

"אפשר לדבר על חוסר המידות בליין החדש של רבל וילסון?", זעמה הטיקטוקרית דסטיני אן. "אני לא מבינה איך מישהי שהייתה פלאס סייז במרבית חייה והקריירה שלה, מישהי שיודעת כמה זה קשה להיות שמנה, לקנות בגדים ולמצוא אותם במידה שלך, אני לא מבינה איך מישהי עם הרקע הזה, הידע הזה, תוציא ליין שמגיע רק עד המידה XL", זעמה.

"ברור שלהציע טווח מידות רחב יותר זה צעד שעולה לחברות יותר כסף", כתבה, "אבל זו רבל וילסון. יש לה את הכסף". עוד הוסיפה, כי יש אירוניה של ממש בעובדה שהיא מוציאה ליין שהיא בעצמה לא הייתה יכולה לקנות כלקוחה לפני כמה שנים. "זה ממש מייאש", סיכמה.

רבל וילסון לפני הירידה במשקל, צילום: Getty Images

 

"אנשים שמנים לשעבר, אוהבים נורא להעמיד פנים שאנשים שמנים לא קיימים אחרי שהם ירדו במשקל", כתבה גולשת עצבנית אחרת. "זו הפכה להיות מגפה של ממש", התריע גולש נוסף. "נשים שמנות שירדו במשקל עכשיו הפכו בעצמן לשמנופוביות, אותה שמנופוביה שגרמה להם לשנוא את עצמן כשהן היו במצב הזה", הוסיפה גולשת אחרת. "עכשיו הן רוצות להרחיק את עצמן מכל מה שקשור לשומן, בגלל שהחברה שלנו עדיין שונאת נשים שירדו במשקל על זה שבכלל היו שמנות מלכתחילה", כתבו אחרים.

"היא מנתקת את עצמה לחלוטין מהאדם שהייתה. פעם היה לה ליין מצליח מאוד של בגדי פלאס סייז כי היא ידעה כמה זה קשה למצוא בגדים במידות האלו. זה אקסטרה מאכזב", כתבה גולשת כשהיא מתכוונת לשיתוף הפעולה של וילסון עם המותג Torrid, וליין בגדי הפלאס סייז המצליח בשם Rebel Wilson x Angels שהוציאה ב-2017.

וילסון, שכנראה לא ציפתה לסערה שנוצרה, לא נשארה אדישה, והתייחסה לדברים באינסטגרם. היא ניסתה להנמיך את גובה הלהבות ולספק הסברים לגולשים הזועמים.

הסטורי שווילסון העלתה בנושא, צילום: מתוך אינסטגרם

"אנחנו עושים ניסיונות עם הקפסולה הזו שהוצאנו כרגע במהדורה מוגבלת, מדובר בשני דגמים בטווח מידות מוגבל", כתבה. וילסון המשיכה וביקשה מהגולשים לכתוב לה איזה מידות הם היו רוצים לראות בדגמים הבאים, ועל הדרך פרגנה לעצמה כשציינה שהמלאי של הבגדים כבר כמעט סולד אאוט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר