מתיסיהו במסר מעודד לישראל: "אנחנו ננצח"

לאחר שהופעותיו בוטלו בשל מה שהוא הגדיר כאנטישמיות, הזמר האמריקני-יהודי לא עוצר ותוקף את אלו שלא מביעים לדבריו דאגה לחטופים אשר עדיין מוחזקים בשבי חמאס • הוא גם ציין מספר אירועים היסטוריים שבהם העם היהודי עמד בפני רגעים קשים במיוחד ושעליהם הצליח להתגבר

מתיסיהו. צילום: Getty Images

מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, הזמר האמריקני-יהודי מתיסיהו לא חשש להביע את תמיכתו בישראל – גם אם ספג על כך לא מעט אש. כעת, הוא ממשיך להתבצר בעמדה שלו ואף קורא לשחרורם של החטופים שנמצאים בשבי חמאס ברצועת עזה מאז 7 באוקטובר.

בסרטון שפורסם אתמול (ראשון) באתר TMZ, הזמר תועד מחוץ לאחד משני ההיכלים שביטלו לאחרונה את הופעותיו בשל מה שהוגדר "בעיות אבטחה", למרות שהוא עצמו טען כי אלה בוטלו בעקבות אנטישמיות מצד עובדי שני המקומות.

הזמר טען כי הוא החליט להופיע ברחובות כדי להפיץ מסר של אהבה. הוא גם אומר בסרטון כי המצב במזרח התיכון מרגיז אותו – ובתוך זמן קצר הוא מתחיל לדבר על המוסר הכפול בעולם. הוא תוקף את האנשים שלדבריו נראה כי אינם מודאגים מהחטופים שעדיין מוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה, כשלדבריו הסיבה לכך נובעת מאנטישמיות.

הוא גם ציין מספר אירועים היסטוריים שבהם העם היהודי עמד בפני רגעים קשים במיוחד ושעליהם הצליח להתגבר, וסיכם את דבריו באומרו כי "אנחנו ננצח". בהמשך, הוא ביצע גרסה משלו לקלאסיקה "No Woman, No Cry", כשהוא מלווה בגיטרה חשמלית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר