כבר לא חברה: ג'ניפר אניסטון לא נוקטת עמדה בנוגע למלחמה

מול 43 מיליוני העוקבים שלה, השחקנית מצטרפת לשורת כוכבי הוליווד שהתבטאו בצער כלפי הקורבנות משני הצדדים - אך מבלי לגנות את החמאס

ג'ניפר אניסטון . צילום: אי.פי

ג'ניפר אניסטון מצטרפת לכוכבי הוליווד ומתייחסת למלחמת חרבות ברזל. השחקנית האמריקנית שיתפה הלילה (שישי) את 43 מיליון עוקבי האינסטגרם שלה בסדרת סטוריז הומניטריים, שבה היא מביעה אמפתיה כלפי נפגעים משני הצדדים - ולא נוקטת עמדה בקונפליקט.

"הנה כמה משאבים לתמוך באלה שסובלים עכשיו בישראל ובפלשתין. הלב שלי יוצא למשפחות שמאתבלות על אובדן יקיריהן", כתבה אניסטון בתחילת סדרת הסטוריז שלה.

הסטורי הראשון שאניסטון פרסמה הוא שיתוף פוסט של השחקן היהודי הוותיק מנדי פטינקין ("הומלנד") מלפני יומיים, שבו כתב פטינקין, בין היתר כי "קורבנות המלחמה הם אלו משני הצדדים שבסך הכל מייחלים לבית ולתחושת ביטחון. אנחנו חושבים על כל אישה, גבר וילד שלא יזכו להזדקן ולראות את הנכדים שלהם - כמו שאנחנו רואים את הנכדים שלנו. אנחנו דוגלים בשלום ומאמינים שזו הדרך היחידה שבה נוכל לצאת מזה". פטינקין, יש לציין, לא מזכיר ולא במילה אחת את המילה "ישראל".

בסטורי נוסף שלה, שיתפה אניסטון סטורי של הסוכנות היהודית בארה"ב שפועלת למען נפגעי טרור בישראל, אולם בסטורי אחר העבירה השחקנית מסר מטעם ארגון פלישתיני הומניטרי (PCRF), המספק סיוע רפואי לילדים בעזה. סטורי רביעי של אניסטון הוקדש לארגון Alliance for Middle East Peace - שחותר לשלום במזרח התיכון ומאחוריו עומדים, כך נכתב, "170 ארגונים לא ממשלתיים, המונים עשרות אלפי ישראלים ופלשתינים". עוד סטורי מפנה את העוקבים של אניסטון לארגון ההומניטרי הישראלי IsraAID.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר