צפו: כוכבת "אחת שיודעת" מזעזעת את הרשת בתמונות שערורייתיות

בגזרה שדופה באופן קיצוני ומדבקות על הפטמות, השחקנית טיילור מומסן מסעירה את הרשת בסרטון מדאיג • עוקביה הרבים מיהרו להגיב בהמוניהם

טיילור מומסן . צילום: אינסטגרם

למעריצי הסדרה "אחת שיודעת" ציפתה אמש (רביעי) הפתעה שהותירה רבים מהם מזועזעים ומודאגים לאחר שכוכבת הסדרה, השחקנית טיילור מומסן, שיתפה את שני מיליון עוקביה בסרטון שהציג סדרת תמונות סלפי מטרידות.

ב-Reels שחלקה עם מיליוני עוקביה בערב הוולנטיינ'ס, מומסן (30) נראית לבושה בבוקסר עם לבבות אדומים כשהיא אוחזת במצלמה ופלג גופה העליון חשוף לחלוטין למעט שתי מדבקות לב אדומות גדולות שמכסות את פטמותיה. גזרתה השדופה באופן קיצוני של מומסן, שכללה עצמות בולטות לצד מבט עצוב וחסר חיוניות, עוררו דאגה וזעזוע בקרב הגולשים, ואלה מיהרו להגיב בהמוניהם מתחת לסרטון.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Momsen‎‏ (@‏‎taylormomsen‎‏)‎‏

"אלוהים ישמור, מה קרה לה?", תהו רבים על הרזון הקיצוני שתועד בסרטון. "יש פה לגמרי ווייבים של קורט קוביין", כתבו גולשים נוספים. "זה בוודאות מצביע על הפרעת אכילה. היא חייבת לאכול ולקחת את עצמה בידיים", ציינו אחרים. "עצוב וחולני מה שנהיה ממנה".

בין התגובות המזועזעות, היו גם מי שבחרו להגן על מומסן ואף יצאו נגד מי שהעביר ביקורת עליה. "הלוואי עלינו קוביות כאלו", כתבו. "טיילור, את לוהטת ואל תשימי לב להייטרים", כתבו לה אחרים. "זה הגוף שלה והיא תעשה מה שהיא רוצה. תנו לה לחיות את החיים שלה. די עם הצביעות והבודי שיימינג".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎1080p scene packs!!‎‏ (@‏‎mysticfallpacks‎‏)‎‏

מומסן ב"אחת שיודעת"

מומסן הייתה בת 13 בלבד כשלוהקה לתפקיד ג'ני האמפרי ב"אחת שיודעת". בדומה לדמותה על המסך, עברה גם היא בחייה האמיתיים אבולוציה במראה ובהתנהגות מילדה צעירה עם מראה ה"כל אמריקני" התמים והבתולי לנערת רוק עם לבוש ואיפור בהתאם כסולנית בלהקת הרוק שלה The Pretty Reckless. כמו על המסך, גם בחיים התנהלותה של מומסן המרדנית הפכה לבעייתית, עד שלבסוף מצאה את דרכה החוצה מהסדרה, כשעל הדרך התנסתה גם עם סמים ואלכוהול והתמודדה עם דיכאון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר