דנית גרינברג נגד כוכב "אחת שיודעת": "אמרתי לכולם להפסיק לעקוב אחריך"

יוצאת הריאליטי ומשפיענית הרשת החליטה להסיר עוקב מהכוכב הנערץ עליה, השחקן אד ווסטוויק, שחקן הסדרה המצליחה • זאת לאחר ששיתף פוסט בו הביע תמיכה גם בפלשתינים • גרינברג אף הגדילה לעשות ועדכנה אותו בכך

דנית גרינברג. צילום: גיל קרמר

דנית גרינברג מעולם לא הסתירה את הערצתה לכוכב "אחת שיודעת" השחקן הבריטי אד ווסטוויק, אך אתמול (ראשון) החליטה להסיר ממנו עוקב לאחר שזה שיתף פוסט בו הביע תמיכה גם בפלשתינים ואף הגדילה לעשות ועדכנה אותו בכך. "הם שרפו ילדים חיים", שיתפה גרינברג את ווסטוויק בצילום מסך ששלחה לו בהתכתבות פרטית בין השניים בפייסבוק עם תמונות הילדים שנחטפו בקיבוץ.

"זה מטורף. אני לא בטוח מה כתבת בצילום המסך ששלחת לי עם התמונה שלי", השיב לה ווסטוויק, "אבל זה לא חשוב. אני מקווה שההרג ייפסק. זה טירוף". "כתבתי שכולם צריכים להפסיק לעקוב אחריך בגלל שאמרת 'שני הצדדים'", כתבה לו גרינברג בחזרה. "אין דבר כזה 'שני הצדדים'. יש צד שקוראים לו חמאס - ארגון טרור שגרוע מדאעש, שטבח באזרחים חפים מפשע, קשר תינוקות יחד ושרף אותם בחיים. הם חטפו 150 אנשים, סבתא בת 85, תינוק בן שלושה חודשים. אנחנו בסרט אימה. זו המציאות שלנו ואתה החלטת להגיד משהו ל'שני הצדדים'.

"אם אתה לא יודע מה באמת קורה, עדיף שלא תגיד כלום. אם אתה לא עומד לצד ישראל, אתה תומך בטרור. תלמד את העובדות", חתמה גרינברג שאכן הסירה מווסטוויק עוקב.

אד וויסטוויק, צילום: יוטיוב

לפני כשבוע, ווסטוויק (36) העלה לאינסטגרם שלו פוסט בו שיתף את 10.3 מיליון עוקביו כי הוא חש צורך להתייחס ללחימה בין הישראלים לפלשתינים. "חלק ממני חושב מה לכל הרוחות אני יכול לתרום מבחינה חיובית למצב הזה בזה שאני אעלה את ההודעה הזו, אבל אני מרגיש ברמה האנושית, כבן אנוש, שאני חייב להגיד משהו", אמר. "זה נורא. הסבל בשני הצדדים והמחיר האנושי הוא פשוט נורא. טרור הוא אמיתי. זה חלק מהעולם, ולמרות שזו נשמעת רק שורה, התפילות שלי יוצאות למשפחות שאיבדו את יקיריהן, כל הנשמות שאבדו. זה נורא.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ed Westwick‎‏ (@‏‎edwestwick‎‏)‎‏

"טרור הוא דבר שטני ואני תומך בכל האנשים התמימים שחייהם נהרסו במלחמה הזו ובכל המלחמות. אנחנו כמין האנושי צריכים להתפתח מעבר להרגל של הרג. אין לי את התשובה. תלמדו. זה משהו שאני מנסה לעשות מדי יום. תלכו להצביע, תגרמו לשינוי לקרות, תתפתחו, תמצאו שלווה. אסור לנו להרים ידיים ולהיכנע לטירוף", הוסיף בטקסט שהתלווה לסרטון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר