זוהי בת הזוג החדשה של טום קרוז - והיא צעירה ממנו ב-25 שנים

השחקן נמצא במערכת יחסים עם אשת החברה הרוסייה אלסינה חריובה • כעת מסתמן כי השניים התקדמו שלב וכי לא מדובר ברומן חולף

טום קרוז. צילום: AFP

זה כבר (כמעט) רשמי: לטום קרוז יש אהבה חדשה וככל הנראה רצינית - אשת החברה הרוסייה אלסינה חריובה. בתקופה האחרונה מדווחת התקשורת הבריטית כי הכוכב ההוליוודי בן ה-61 מבלה לא מעט זמן (ולילות) בחיקה ובדירתה הלונדונית של האושייה המזרח-אירופאית בת ה-36, אולם כעת מסתמן כי השניים התקדמו שלב במערכת היחסים הכבר-לא-כל-כך-סודית שלהם, לאחר שחשפו אותה בפומבי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Elsina Khayrova (@elsina_k)

קרוז וחריובה בילו יחד בסעודת גאלה נוצצת שהתקיימה בשבוע שעבר במלון ראפלס (Raffles) היוקרתי שבבירת אנגליה למען גיוס תרומות לקרן אמבולנס האוויר המוסק שבלונדון. קרוז והצמודה החדשה והנוצצת שלו אמנם הגיעו לגאלה בנפרד, אבל לאף אחד לא היה ספק שיש ביניהם משהו. "המעגל הקרוב של אלסינה יודע שהיא וטום הם זוג", חשף מקור לאתר הדיילי מייל הבריטי.

"הם התקרבו מאוד בשבועות האחרונים, אבל מקפידים שלא יצלמו אותם ביחד מפני שהם רוצים לשמור על פרטיותם. הם נהנים לבלות יחד, ולמרות ששניהם עשירים מאוד, הם אוהבים לעשות דברים שזוגות רגילים עושים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Elsina Khayrova (@elsina_k)

לפי הפרסומים, קרוז וחריובה נראו לראשונה יחד בדצמבר האחרון במסיבה פרטית שהתקיימה בשכונת מייפייר שבלונדון, וכבר אז אמר אחד מאורחי המסיבה כי "לא היה ניתן להפריד ביניהם. היה ברור שהם זוג וטום פשוט נראה שיכור מאהבה לידה".

השחקן טום קרוז עם פרס דקל הזהב של כבוד, שבו זכה בפסטיבל קאן 2022, צילום: אי.פי.איי.

ב-2022 התגרשה חריובה מבעלה, האוליגרך הרוסי דימיטרי סבטקוב, לו היה נשואה במשך יותר מעשור. עם פרוץ השמועות על הרומן בין האקסית שלו לקרוז, אמר אז סבטקוב ש"בלי קשר למי שהיא נמצאת איתו, טום קרוז או כל אחד אחר, הוא צריך לדעת שיש לה טעם מעודן ויוקרתי. טום צריך לשמור על העיניים ועל הארנק שלו פתוחים, אבל אני שמח בשבילה ומאחל לה כל טוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר