"טעות איומה": סוזן סרנדון, השחקנית זוכת האוסקר, מתנצלת על דבריה נגד היהודים

בעצרת פרו פלשתינית בחודש שעבר, אמרה השחקנית על כך שאנשים שחשים פחד להיות יהודים עכשיו "מקבלים טעימה מאיך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזו" • סרנדון הצהירה בחשבון האינסטגרם שלה כי "הניסוח הזה היה טעות איומה, כיוון שהוא מרמז שעד לאחרונה יהודים היו זרים לרדיפות, כשההפך הוא הנכון"

סוזן סרנדון. צילום: אי.פי

השחקנית זוכת האוסקר סוזן סרנדון, התנצלה אמש (שישי) על אמירתה בעצרת פרו פלשתינית בחודש שעבר, על כך שאנשים שחשים פחד להיות יהודים עכשיו "מקבלים טעימה מאיך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזו".

לאחר דבריה אלה ושורת התבטאויות נוספות נגד ישראל, הודיעה UTA, מסוכנויות האמנים החזקות ביותר בהוליווד שמייצגת גם אמנים כמו הריסון פורד, שרליז ת'רון, ליזו, קווין הארט, טימותי שאלאמה, ג'וני דפ ורבים אחרים,  כי היא מוותרת על "הזכות" לעבוד איתה.

בווידאו: מפגינים פרו פלשתינים מתפרעים סמוך לביתו של נשיא איפא"ק

כעת, סרנדון הצהירה בחשבון האינסטגרם שלה כי "הניסוח הזה היה טעות איומה, כיוון שהוא מרמז שעד לאחרונה יהודים היו זרים לרדיפות, כשההפך הוא הנכון. כפי שכולנו יודעים, ממאות שנים של דיכוי ורצח עם באירופה, ועד הירי בבית הכנסת עץ החיים בפיטסבורג", כתבה, בהתייחסה לירי בבית הכנסת שבו נהרגו 11 בני אדם ונפצעו שישה נוספים, במתקפה האנטישמית הקטלנית ביותר בהיסטוריה האמריקאית.

"אני מתחרטת מאוד על הקטנת המציאות הזו ופגעתי באנשים עם ההערה הזו", חתמה השחקנית את דבריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר