האם הארי ומייגן בדרך לפרידה?

לאחר שמועות על משבר קשה ביחסים ודיווחים על גירושים קרובים, האם כעת הגיעה הוכחה חותכת על עתיד הזוגיות של הארי ומייגן?

הארי ומייגן . צילום: AFP

אחרי חודשים של שמועות על משבר קשה בזוגיות ודיווחים על גירושים קרבים, האם כעת מגיעה ההוכחה לפירוק הסופי של הנישואים של מייגן מרקל והנסיך הארי?

הארי ומייגן - טריילר רשמי. באדיבות נטפליקס

מאז חודש מאי, מייגן (42) מסתובבת כשדבר אחד בולט חסר על האצבע שלה: טבעת האירוסים היוקרתית שלה. הטבעת ששוויה מוערך בכ-200 אלף דולרים עוצבה על ידי הארי בשיתוף חנות היוקרה לתכשיטים שהייתה אהובה על סבתו המנוחה המלכה אליזבת'.

את הטבעת נהגה מייגן לענוד בשילוב טבעת הנישואים שלה וטבעת נוספת מיהלומים שקיבלה במתנה מהארי, והיא עשויה מזהב צהוב ומשובצת ביהלום מבוטסואנה בה ביקרו בעבר השניים ובשתי אבנים קטנות נוספות מאוסף התכשיטים של אימו המנוחה של הארי, הנסיכה דיאנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Meghan & Harry (@dukeandduchessofsussexdaily)

לאחרונה תועדה מייגן בארוחת יום הולדת עם שתי חברות כשתקריב על האצבע שלה חשף כי טבעת האירוסים חסרה ולא בפעם הראשונה, מה שהצית מחדש את הדיון ברשת לגבי סטטוס הנישואים שלה.

הארי ומייגן, צילום: אי.פי

למרות שבעבר הטבעת עברה התאמות ושדרוגים, יש הטוענים כי החיסרון שלה הפעם, בניגוד לפעמים אחרות, הוא סממן ברור למשבר הזוגי המחריף בין השניים. "הם מנסים להבין מה קורה ביניהם", מדווח מקור לאתר רדאר אונליין. "הארי לא מתאים לעולם ההוליוודי המצועצע של מייגן. הוא מנסה למצוא את עצמו אחרי סדרה של מריבות מכוערות, השפלה וכישלונות ציבוריים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר