מנטפליקס ולא באהבה: הארי ומייגן עומדים בפני שערורייה חדשה

צמד הדוכסים, שהתחייב לספק תכנים רבים ומגוונים לענקית הסטרימינג, לא עומד בתנאי ההסכם, כך לפי מקור מהחברה, וכעת ייתכן שהזוג יספוג סנקציות מטעמה • כל הפרטים

הארי ומייגן. צילום: אי.פי

הארי ומייגן, המתנה שלא מפסיקה לתת: צמד הדוכסים חובב המצלמות ועתיר השערוריות נשאר נאמן לעצמו ונמצא על הדרך הבטוחה למה שמסתמן ככישלון נוסף: ביטול עסקת הענק שלהם עם ענקית הסטרימינג נטפליקס.

הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: נטפליקס

 אם נדמה לכם שהסיפור הזה נשמע יותר מדי מוכר, אתם לא טועים. השניים כזכור כבר קיבלו כרטיס אדום כשדיל המיליונים שלהם עם ספוטיפיי בוטל לאחר שלא סיפקו את הסחורה. על הדרך מייגן גם הואשמה בזיוף ההקלטות של הפודקאסט שלה כשכבר הואילה להתייצב לעבודה וכמובן שישנו גם חוזה המיליונים עם דיור שלא היה ולא נברא.

כעת לפי הדיווחים, גם ענקית הסטרימינג נטפליקס מאותתת שהיא רוצה לחתוך את הקשרים עם הדוכסים מסאסקס. "אם הם רוצים לקבל את 51 מיליון הדולר שעוד נותרו בעסקה שחתמו עליה (הכוונה לעסקת המיליונים שנחתמה עם הזוג בשנת 2020 במסגרתה התחייבו לספק מגוון תכנים לרשת כולל סדרות, סרטים, תוכניות ילדים וראיונות), הם צריכים להתחיל לספק את הסחורה", מסר מקור לאתר הבריטי הסאן און סאנדיי.

הארי ומייגן, צילום: אי.פי

נכון לעכשיו, הארי ומייגן לקחו חלק בסדרה דוקומנטרית אחת מדוברת ומתוקשרת מאוד עליהם, ששודרה בשנה שעברה ועליה קיבלו, כך לפי הדיווחים, רק מחצית מהסכום של 103 מיליון דולר שכביכול הובטח להם. "הם יקבלו את השאר רק אם ייצרו תוכן שיש בו עניין אמיתי", מסר מקור לאתר.

הארי ומייגן - טריילר רשמי. באדיבות נטפליקס

"אם הם לא יספקו את הסחורה וההתקשרות תגיע לסיומה, זה לא יהיה מביך כל כך באופן פומבי כמו מה שהיה עם ספוטיפיי", המשיך ומסר המקור לאתר. "אין ספק שתהיה פה פרידה מתוקשרת שתעשה רעש", מסר מקור נוסף מנטפליקס. "נטפליקס היו שבעי רצון מהחתמת השניים והם מקווים לתוכן מצוין מהם בהמשך, אבל המשך קיום העסקה תלוי במה שהם יצליחו להביא לשולחן. העסקה הזו נמצאת תחת פיקוח והשגחה כל הזמן, מה שלא יוצא דופן בעסקאות בסדר הגודל הזה", הוסיף.

הארי ומייגן, צילום: אי.אף.פי

בשבוע שעבר טען מקור אחר מרשת הסטרימינג כי השניים כבר "סחטו את הלימון" שלהם עד תום כשזה מגיע ליכולת שלהם לייצר תכנים לרשת. "מייגן חיה בבועה משלה ולא נראה שהבינה את המציאות הכלכלית. היחס כלפיהם בדרגים הגבוהים כבר פחות חברי. הדיל הענק שהם חתמו עליו כבר לא תקף היום", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר