ארמי האמר, ב-2019 | צילום: איי.פי.

לראשונה מאז הטענות נגדו לקניבליזם, אונס והתעללות, ארמי האמר חושף: "ניסיתי להתאבד"

כשנתיים אחרי פרוץ הסערה סביב השחקן, הוא חשף כי עבר התעללות מינית כשהיה בן 13, מה שהוביל לעניין שלו ב-BDSM • "הייתי חסר אונים"

ברקע הטענות הכבדות נגדו, לפיהן הוא היה מעורב במקרי התעללות, אונס וייתכן שאף קניבליזם, השחקן ארמי האמר דיבר לראשונה על הסערה סביבו וחשף שהוא עבר התעללות מינית כשהיה בן 13 וכי הוא ניסה להתאבד לפני כשנתיים.

• התעללות, אונס וקניבליזם: הדוקו השערורייתי על ארמי האמר הפתיע

בריאיון שהשחקן העניק למגזין "אייר מייל" ושפורסם בסוף השבוע, הוא טען כי העניין שלו ב-BDSM ובדינמיקות מסוימות של יחסי מין החל לאחר ההתעלות המינית שעבר בידי כומר צעיר. "זה גרם למיניות להיכנס לחיי בדרך שבה זה היה לחלוטין מחוץ לשליטתי. הייתי חסר אונים בסיטואציה הזו, לא הייתה לי שליטה. מאז חשבתי שאני רוצה שתהיה לי שליטה על מצבים מיניים".

ארמי האמר בסרט המצליח "קרא לי בשמך", צילום: יח"צ

השחקן ההוליוודי בן ה-36, שעד שהטענות נגדו פורסמו לפני כשנתיים, היה נחשב ככוכב עולה בעולם הקולנוע, סיפר גם כי הוא ניסה להתאבד כשהיה באיי קיימן בפברואר 2021, בכך ששחה עמוק אל תוך הים בתקווה שימות כתוצאה מטביעה, מתקיפת כריש או מפגיעת סירה. "שחיתי רחוק ככל האפשר, אבל אז הבנתי שהילדים שלי עדיין נמצאים על החוף, ולא הייתי רוצה לעשות להם את זה", אמר.

בהתייחסות לטענה כי הוא אנס אישה, הוא הכחיש את האונס - באומרו כי זה היה כחלק מפנטזיה שהוא מימש עם אישה שאיתה בגד באשתו דאז. "היא תכננה את כל הפרטים, כולל איפה אראה אותה, איך אעקוב אחריה לביתה, איך אכנס מהדלת הקדמית בביתה שלא תהיה נעולה, ואיך נקיים בהסכמה 'סצנה שלא בהסכמה'", אמר. "שוחחנו על כל דבר קטן לפני כן. מעולם לא ביצעתי דבר כזה על מישהו ללא הסכמה".

האמר בסרט "סליחה על ההפרעה", צילום: באדיבות yes

האמר גם הגיב לטענות דומות משתי נשים, וטען כי הוא היה נפגש עם נשים באמצע שנות ה-20 לחייהן בזמן שהוא היה שחקן מצליח בשנות ה-30 לחייו. "הן פשוט היו יכולות להיות שמחות להיפגש איתי וייתכן שלא היו מסכימות לדברים בדרך כלל. זה שימוש לא נכון של כוח בסיטואציה". כשנשאל על ידי המראיין אם הוא היה "מתעלל רגשית" בנשים, האמר השיב: "מיליון אחוז כן".

הכוכב לשעבר, שבעקבות הטענות הקשות נגדו הודח משלל פרויקטים קולנועיים וטלוויזיוניים, ניסה להכות על חטא, וסיפר כי הוא רוצה לקחת אחריות על הטעויות שלו, כדבריו. "הייתי חלאה ואנוכי, השתמשתי באנשים כדי לגרום לי להרגיש טוב יותר, וכשסיימתי איתם המשכתי הלאה. כעת אני אדם בריא, שמח ומאוזן יותר. אני מסוגל להיות שם עבור הילדים שלי בדרך שלא הייתי בה בעבר. אני אסיר תודה על חיי ועל ההחלמה שלי. לא הייתי חוזר לאחור ומבטל את כל מה שקרה לי".

לטענת "אייר מייל", המראיין ניסה לפנות אל אחת מהנשים שהביעו את תלונתן נגד האמר במספר הזדמנויות, אך זו לא הגיבה לבקשה לקבלת תגובה ואף חסמה את המראיין באינסטגרם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו