איזו מתיקות: קיילי ג'נר חשפה את שמו ותמונתו של בנה

מאות מיליוני העוקבים באינסטגרם ובפייסבוק של כוכבת הריאליטי התרגשו מהפרטים החדשים שהיא פרסמה על בנה, שיחגוג את יום הולדתו הראשון בשבוע הבא • נראה אתכם שלא נמסים מהתמונות

קיילי ג'נר, צילום: אי.פי.איי.

כמעט שנה לאחר שהביאה לעולם את בנה, קיילי ג'נר חשפה אמש (שבת) את שמו ואת פניו, וכצפוי – הרשת לא נותרה אדישה.

• קיילי ג'נר מציגה: ארון בגדים לילדה בת ארבע בשווי מאות אלפי דולרים

• "קשה לי מאוד אחרי הלידה": קיילי ג'נר במסר חשוב

• עשרות אלפי דולרים: כך נראה חדר התינוק של קיילי ג'נר

בעוד אחותה קנדל הייתה עסוקה בהתמנגלות ובהשקת הטקילה שלה עם מיטב הסלבס שהוזמנו להופעה המטורפת של ביונסה בדובאי, ג'נר בת ה-25 המתינה לשעות הערב על מנת לחשוף לראשונה את פניו של בנה ואת שמו, שם שכזכור הגיע לאחר שהיא ובן זוגה (לפי השמועות אפשר להגיד שהוא כבר על תקן "לשעבר") הראפר טראוויס סקוט (שיגיע להופיע לראשונה בישראל בעוד כחודשיים) החליטו לשנות את השם שהעניקו לו עם לידתו – וולף.

אז רגע לפני שיחגוג את יום הולדתו הראשון, תגידו כבר עכשיו מזל טוב לאייר (Aire) וובסטר ג'נר סקוט, אחיה הקטן של סטורמי בת ה-4. במקרה ותהיתם כיצד צריך להגות כראוי את שמו של יורש העצר או מה פירושו, אינכם לבד. מאז פרסמה ג'נר את תמונותיו ושמו של בנה ל-379 מיליון עוקביה באינסטגרם ול-33 מיליון עקוביה בפייסבוק, הפוסט שבר את הראשון – וקיבל באינסטגרם בתוך שעות יותר מ-17 מיליון לייקים ויותר מ-120 אלף תגובות. כרגיל לאינטרנט, הגולשים מציפים את הרשת בתהיות ובתיאוריות על מקור השם ואופן הגייתו, כשמקור ששוחח עם מגזין הבידור האמריקני "פיפל" מסר כי פירוש השם הוא "האריה של אלוהים".

חמידות שיא: קיילי ואייר

ג'נר עצמה טרם הרחיבה על הבחירה מעבר לכתיבת שמו של בנה לצד 4 תמונות שצירפה לפוסט, שבין המגיבים לו ניתן למנות חברים ומפורסמים רבים, בהם אחיותיה ואמה של קיילי. "אני אוהבת אותך אייר וובסטר", כתבה הסבתא הנרגשת קריס ג'נר. "מיי בוי", פרגנה דודה קנדל. קלואי הוסיפה: "המלך הצעיר".

כזכור, קיילי הביאה לעולם את בנה בפברואר של השנה שעברה יחד עם סקוט. השניים העניקו לו תחילה את השם וולף ז'אק וובסטר, אך כחודש לאחר לידתו ג'נר עדכנה את עוקביה כי הגיעו להחלטה שהשם שבחרו (וולף ז'אק) אינו מתאים לבנם. "לידיעתכם, השם הזה איננו, פשוט לא הרגשנו שזה זה. רצינו לחלוק את זה איתכם בגלל שאנחנו רואים שממשיכים לקרוא לו וולף בכל מקום", כתבה.

ההורים המאושרים. קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר