בקבוק וודקה או התקף פסיכוטי נוסף? בהוליווד תוהים מה גרם לתאונה המוזרה של אן הייש

לאחר שנפצעה באופן קריטי בעקבות התנגשות בבית עם רכבה בתאונה קשה, השחקנית האמריקנית שוב עולה לכותרות • ברשת פורסמה תמונה שבה היא נראית לפני התאונה כשברשותה בקבוק אלכוהול מלא חלקית • קשה שלא לתהות: האם זהו התקף פסיכוטי דומה לזה שחטפה בשנת 2000, אז סיפרה שתיקח ילדים בחללית לגן עדן? • זהו סיפור חייה הלא פשוט של אן הייש

השחקנית אן הייש, ב-2021, צילום: איי.אף.פי.

אן הייש אף פעם לא הייתה אחת מהשחקניות המדוברות ביותר בהוליווד. זה לא מנע ממנה להיות שחקנית עובדת שהשתתפה בכמה פרויקטים מוכרים (למשל בסרטים "לכשכש בכלב" ו"שישה ימים ושבעה לילות"), כזו שלא צריכה לדאוג יותר מדי לתפקידים – גם אם היא לא בדיוק ברמה של מריל סטריפ.

בסוף השבוע האחרון עלה שמה של השחקנית האמריקנית בת ה-53 לכותרות פעם נוספת, אך לא בהקשר חיובי: בזמן שנהגה שלשום (שישי) ברכב בלוס אנג'לס, היא התנגשה בבית בשכונה מאר ויסטה – ואושפזה בהמשך בבית חולים במצב קריטי כשהיא סובלת מכוויות קשות, לאחר שרכבה עלה באש. הייש ישבה ברכב במשך כשעה עד שעשרות כבאים הצליחו לחלץ אותה ממנו.

לאחר התאונה, ממשטרת לוס אנג'לס נמסר כי הרכב שבו נסעה הייש "נסע במהירות גבוהה מאוד, כשלפתע הוא איבד שליטה והתנגש בבית מגורים". תמונה שהופצה באתרי הבידור בהמשך, שצולמה לכאורה זמן קצר לפני התאונה, נראית הייש יושבת במושב הנהג כשלצדה מה שנראה כבקבוק וודקה שתוי חלקית.

תמונתה של הייש ובקבוק הוודקה השתוי, שצולמה לכאורה לפני התאונה

נראה שזהו שלב נוסף בסיפור חייה המורכב ורווי הטרגדיות של הייש. עוד לפני שנולדה, שכלו הוריה, הפעילה החברתית ננסי הייש ומנהל המקהלה דונלד, את בתם ננסי, שמתה ממום בלב. כבר בילדותה, נהגה משפחה לעבור ממקום למקום. בשנת 1983, היה דונלד אחד מהאנשים הראשונים שאובחנו עם איידס – מה שהוביל לכך שמשפחתו גילתה לראשונה כי הוא מנהל חיים כפולים: איתם, הוא מתנהג כמו איש משפחה הטרוסקסואל בפטיסטי טיפוסי, אך בזמנו הפנוי הוא מנהל אורח חיים הומוסקסואלי, ואף נוהג לקיים יחסי מין מזדמנים עם גברים. הוא מת מהמחלה בגיל 45.

באוטוביוגרפיה שפרסמה ב-2001, היא סיפרה כיצד אביה אנס אותה ואף הדביק אותה בהרפס. "אני חושבת שהוא היה מכור לסקס, אני חושב שהוא ראה בכולם יצורים מיניים", סיפרה בראיון שהעניקה למגש לארי קינג באותה השנה.

הכאב של השחקנית לא הסתיים בנקודה זו, שכן שלושה חודשים בלבד לאחר מות אביה, אחיה הקטן ניית'ן נהרג בתאונת דרכים, והוא בן 18. הייש טענה כי הוא ניסה להתאבד, בניגוד לטענת אמה. שנים רבות אחר כך, ב-2006, אחותה סוזן מתה גם היא, לאחר שנאבק בסרטן במוח.

חיים מלאים בטרגדיות. הייש, בשנה שעברה, צילום: איי.פי.

 

זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה שמה של הייש עלה לכותרות בהקשר שלילי. באוגוסט 2000 היא סבלה מהתקף פסיכוטי שגרם לה להסתובב ברחובות העיר פרסנו שבקליפורניה כשהיא בתחתוניה בלבד, ולהגיד לאנשים שהיא עומדת לטייל בחללית. היא אף סיפרה לילדים שהיא תיקח אותם לגן עדן באותה חללית. בשלב מסוים היא דפקה בדלת בית של אישה זרה, נכנסה פנימה ונשארה שם במשך יותר מחצי שעה, שבמהלכה היא "שתתה כוסות מים רבים", לדברי אותה אישה, ביקשה להתקלח ואף צפתה בסרט.

נראה שכוכבה חזר לזרוח ב-2004, כשהיא קיבלה מועמדות לאמי על תפקידה בסרט הטלוויזיה "בחירתה של גרייסי", שבו כיכבה לצד דיאן לאד וקריסטן בל.

הייש זכתה לחשיפת ענק כשנכנסה לזוגיות עם אלן דג'נרס ב-1997, וכך הפכו השתיים לאחד הזוגות הגאים הראשונים בהוליווד שזוכים לחשיפה תקשורתית כה גדולה. הן סיימו את הקשר שלהן ב-2000. זמן קצר אחר כך היא התחתנה עם צלם בשם קולמן לאפון, עימו היא הביאה את בנה הבכור. הם נפרדו ב-2007 והתגרשו רשמית שנתיים אחר כך. עוד קודם לכן, ב-2008, היא נכנסה להריון מהשחקן ג'יימס טאפר, שהפך לבן זוגה עד לפרידתם ב-2018.

זוג מתקושר במיוחד. הייש ובת זוגה לשעבר אלן דג'נרס, ב-1998, צילום: איי.אף.פי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר