ניצחון נוסף לבריטני ספירס: זוהי הדרישה החדשה של בית המשפט מאביה

בית המשפט בלוס אנג'לס פסק כי על ג'יימי ספירס, אביה של הזמרת, להעביר לעורכי דינה את כל המסמכים שבהם הם מעוניינים תוך 30 ימים, ואף להעיד בכל שאלה הקשורה להם

ג'יימי ובריטני ספירס, צילום: AP

בית המשפט בלוס אנג'לס פסק כי על ג'יימי ספירס, אביה של בריטני ומי שהיה עד לאחרונה האפוטרופוס שלה, להעביר לעורכי דינה של הזמרת את כל המסמכים שבהם הם מעוניינים תוך 30 ימים, ואף להעיד בכל שאלה הקשורה להם.

מדובר במסמכים הקשורים למעקב אלקטרוני שתחתיו הייתה בריטני נתונה לכאורה במשך שנות האפוטרופסות של אביה. בריטני למעשה מאשימה את ג'יימי בכך ששכר חברת אבטחה שכביכול "השגיחה" עליה בדרכים לא כשרות, כמו איכון הטלפון הסלולרי שלה והטמנת מכשירי הקלטה בחדר השינה שלה, על מנת לצותת לשיחותיה הפרטיות.

עצם העובדה שהשופטת, ברנדה פני, אישרה את דרישת העברת המסמכים, מעידה על כך שייתכן שיש בדברים אמת, ורומזת כי המערכת המשפטית נוטה להאמין לבריטני. יצוין שגם עורך דינו של ג'יימי ספירס, אלכס ויינגרטן, ביקש מהשופטת גישה למסמכים הנמצאים ברשות עורכי דינה של הזמרת, וזאת כדי להתכונן לעדות, אולם למורת רוחו, היא סירבה לבקשה.

בריטני ספירס ומשפחתה. משמאל לימין: ג'יימי, אביה של ספירס, בריטני, אחיה בריאן ואמה לין,

כזכור, בנובמבר 2021 קבע בית המשפט כי ג'יימי ספירס יחדול מלהיות האפוטרופוס של בתו, לאחר 13 שנים שבהן היא סבלה מעליות וממורדות רבות ומתוקשרות. למרות זאת, בריטני ואביה ממשיכים לנהל מאבק משפטי מורכב ועיקש, שטרם הוכרע. סוגיה נוספת העומדת על הפרק היא דרישתו של ג'יימי לזמן את בריטני לדוכן העדים, לקראת שימוע נוסף שיתקיים ב-27 ביולי. "לא נותנים לקורבן להעיד למען התוקף. זה רק יעורר את הטראומה שלה", אמר מתיו רוזנגארט, עורך דינה הראשי של בריטני, שאף האשים את ג'יימי ב"נקמנות". המשך יבוא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר