אמבר הרד מסתבכת: זוהי האקסית של ג'וני דפ שתעלה לדוכן העדים

הדרמה נמשכת במשפט המתוקשר בין שני בין הזוג לשעבר: לאחר שהרד הזכירה את אקסית העבר קייט מוס, שלכאורה השחקן דחף במדרגות בשנות ה-90, האחרונה תגיע להעיד, וסביר להניח שלטובתו

ג'וני דפ ואמבר הרד, צילום: איי.אף.פי.

הדרמה במשפט של ג'וני דפ ואמבר הרד נמשכת, ומי שצפויה כעת להעיד היא האקסית המפורסמת של דפ, דוגמנית העל הבריטית קייט מוס.

מוס, כך לפי הדיווחים, תעיד בעדות מצולמת בבית המשפט ביום רביעי הקרוב, לאחר ששמה עלה בעדותה של הרד כמי שספגה אלימות מצידו של דפ כשהייתה בת זוגו בשנות ה-90. בעוד הרד, כך מעריכים גורמים משפטיים, העלתה באוב את שמה של מוס כמי שתחזק את עדותה ותעזור לה להוכיח את היותו של דפ גבר אלים, בפועל למעשה הם טוענים, חפרה לעצמה בור משפטי שרק יכול להזיק לה, שכן מוס ודפ שמרו על קשר חברי במהלך השנים והמקרה בו מבקשת הרד להיאחז בקו ההגנה שלה על תקרית אלימה, בה לכאורה השליך דפ את מוס במדרגות מעולם לא קרה והינו בגדר שמועה בלבד.

קייט מוס באירוע השנה, צילום: AP

"היא העלתה את השם שלה כי הייתה בטוחה שהיא לא תתמוך בו, אבל זה לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת", סיפר גורם לאתר הרכילות פייג' סיקס.

הרד, כך דווח, העלתה את שמה של מוס בדיון שהתקיים בחמישי האחרון, כשתיארה תקרית אלימה שהתרחשה כביכול בשנת 2015, במהלכה חבטה בפניו של דפ כשחששה שזה הולך לדחוף את אחותה ויטני במדרגות, בדומה לטענה על אותה התנהלות שנים אחורה בינו לבין מוס. "היא עמדה בגבה למדרגות", העידה הרד על התקרית בה הייתה מעורבת אחותה, "וג'וני נופף בידיים מולה. לא היססתי, לא חיכיתי, בראש שלי ישר חשבתי על קייט מוס והמדרגות וחבטתי בו", סיפרה.

ג'וני דפ והאקסית קייט מוס ב-1994,

זו לא הפעם הראשונה בה הרד מעלה את שמה של מוס בניסיון לחזק את תביעתה נגד דפ. בשנת 2020, במשפט הדיבה שניהלו השניים בבריטניה, הרד התייחסה בעדותה לאותה תקרית אלימה בה, כאמור, טענה כי דפ השליך את מוס במדרגות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר