בר רפאלי מעלה סרטון שנוי במחלוקת ומציתה ויכוח סוער

צפו: הדוגמנית והפרזנטורית המצליחה העלתה סרטון אודישן ישן שלה, ובו היא נראית כשהיא מציגה את עצמה ונענית לבקשותיו השונות של הבוחן • חלק מהגולשים לא הרגישו בנוח עם הצפייה בסיטואציה, מה שעורר ויכוח ארוך

בר רפאלי, צילום: אינסטגרם

בר רפאלי העלתה אמש (שבת) סרטון קצר שלה לאינסטגרם מתוך מבחן בד שנערך לה בחו"ל בשפה האנגלית, ובו היא נצפית כשהיא נשמעת להוראותיו השונות של גבר שבחן אותה. במהלך הסרטון מתבקשת רפאלי להציג את עצמה, ולאחר מכן להצטלם במגוון זוויות גוף. גולשת אחת מצאה לנכון להעיר לרפאלי על האווירה בסרטון, ויצרה ויכוח שכלל חילופי דברים לא נעימים בינה לבין שאר המגיבים.

"כל כך מחפיץ להיות דוגמנית. הסרטון הזה מעציב אותי. כאילו את כלי", כתבה הגולשת במה שפתח את הדיון הסוער בעניינה של רפאלי, כשחלק מהתגובות הזדהו עם תחושותיה וחלקן האשימו אותה בקנאה וחוסר פרגון. "ממש מסכימה. קצת צורם", "זה בדיוק מה שחשבתי. אם במקום גבר הייתה אישה שאומרת לה מה לעשות, זה היה עובר לי יותר חלק בגרון", חיזקו את דבריה מגיבות נוספות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

כאמור, חלק מן המגיבים הסכימו פחות עם הדברים שנכתבו והגיבו בביטול ובכעס: "זאת העבודה שלה. אין בזה שום דבר מחפיץ", הגיבו לה. "מה, שורפת לך הנשמה שהיא מקבלת כסף על זה שהיא נראית מדהים? אם את מסתכלת עליה ככה, את זאת שמחפיצה", הוסיפה גולשת אחרת. "מעציב הקנאה וחוסר הפרגון של אנשים, לא הסרטון שלה", "בחיים לא שמעתי מבר תלונה. משמע התעשייה התייחסה אליה נהדר", הוסיפו אחרים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר