צפו: בת זוגו הישראלית של "נוכל הטינדר" בראיון ראשון

קייט קונלין, זוגתו הנוכחית של שמעון חיות, לכאורה המתחזה שעקץ נשים מהעולם בסכומי כסף גדולים, מדברת לראשונה עם מגזין בחו"ל ומתייחסת לסערה סביב בן זוגה

קייט קונלין ושמעון חיות, צילום: יוטיוב

בין שלל הידיעות התמוהות אודות שמעון לבייב (או שמעון חיות, בשמו האמיתי), האדם אשר עומד במרכזו של דוקו בנטפליקס בשם "נוכל הטינדר", רבים המשיכו ותהו כיצד לאור כל העדויות והמידע שנאסף אודותיו והוצגו בפני העולם, עדיין יש מי שמסכימה בימים אלה להוות בת זוגו. כעת קייט קונלין, דוגמנית ישראלית שיוצאת עם הנוכל לכאורה, החליטה לדבר לראשונה ולהגן על שמו.

בראיון שהעניקה למגזין "Inside Edition"(שכזכור, גם הקליט ראיון עם לבייב עצמו, אשר הביא לביקורת גדולה ברשת) אמרה קונלין: "אלוהים אדירים. זה כאילו, איך מישהו יכול לבנות סיפור כל כך מזויף (אודות לבייב)". כאשר נשאלה אם התבקשה להלוות כספים לבן זוגה הנוכחי ענתה "בוודאי שלא". בכך היא מנסה לחזק את טענותיו של שמעון, אשר התעקש בראיון שהעניק לאותו גוף תקשורת לא לגמרי מוכר כי הוא אינו נוכל בשום צורה. "אני לא רמאי ואני לא מתחזה", אמר. "אנשים לא מכירים אותי, כך שהם לא יכולים לשפוט אותי. בסה"כ הייתי גבר רווק שרצה לפגוש בנות בטינדר".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר