"בובה זקנה וכבר לא רלוונטית": המתקפה על אביבית בר זוהר נמשכת

השנה האזרחית החדשה בפתח, ופליטת הריאליטי וכוכבת הרשת כבר נחשפת למתקפות חדשות • היא מיהרה לשתף אותן עם עוקביה באינסטגרם

שוב מותקפת. אביבית בר זוהר, צילום: אינסטגרם

השנה האזרחית החדשה בפתח, אבל לרוע מזלה של אביבית בר זוהר כמה גולשים החליטו למנחס לה את ההתחלה של השנה וגרמו לה להתעצבן. היום (חמישי) בר זוהר שיתפה את 560 אלף עוקביה באינסטגרם בשתי הודעות שקיבלה מצד גולשים, ובואו נגיד שפרגון גדול לא היה שם.

הראשונה לעלות בסטורי הייתה הודעה מצד גולש שחש צורך לעדכן את בר זוהר שמישהו באינסטגרם פרסם פוסט לפיו ישנו אדם המנסה לגבש נגדה תביעה ייצוגית. הסיבה לדבריו הייתה כי היא מעלה לסטורי שלה תמונות עם פילטר מאפליקציה אחרת, בהן היא טוענת שהיא נטולת פילטרים והעור שלה נראה כך בזכות השימוש במוצרים שלה ולמעשה היא משקרת כי לא כך הדבר.

בר זוהר השיבה כי קנאה וצרות עין הן תכונות קשות, הזמינה את אותו הבחור לעשות איתה סטורי, ואמרה לסיום שזה לא עניינו אם היא משתמשת בהם או לא ומעולם לא אמרה ללקוחות שלה שהקרמים שלה הופכים אותן לצעירות יותר. לסיום הוסיפה כי היא ועורכי הדין שלה מחכים לו.

בסטורי הבא בר זוהר שיתפה בצמד הודעות שנשלחו אליה מגולשת שהתחילו במחמאות והסתיימו בעלבונות קשים.

 

בהודעה הראשונה מספטמבר הגולשת שכתבה לבר זוהר החמיאה לה על איך שהיא מתנהלת, אך שלושה חודשים אחרי בדצמבר, בר זוהר הראתה כיצד התהפכה עליה לחלוטין.

 

אז עברה לכתוב לה מילים קשות דוגמת "בובת מין מתנפחת", ייעצה לה לקנות פופקורן לסרט שהיא חיה בו, וקינחה בהצהרה שהיא "יכולה לקחת את האיומים שלה לתביעה ולדחוף אותם ל**ת".

אנחנו רק יכולים לאחל לכולם שנה אזרחית טובה ולקוות ליותר פרגון והכלה מצד כולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר