הסרטון של נטלי דדון מעורר סערה: "את מביכה את עצמך"

הדוגמנית ואשת העסקים שיתפה קטע שבו היא נראית מתנשקת עם בן זוגה, וחטפה אש מהגולשים • "לא נתפלא אם בפעם הבאה תכניסי אותנו למיטה שלכם"

נטלי דדון ובן הזוג בסרטון שעורר סערה // צילום: מתוך אינסטגרם

מחווה לגיטימית של אהבה או שיתוף יתר? הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון שוב מצליחה לייצר סערה, והפעם בגלל סרטון זוגי שבחרה להעלות.

"ככה פשוט", כתבה דדון מתחת לסרטון שהעלתה הבוקר (שישי) לחשבון האינסטגרם שלה, שבו היא מתועדת מתנשקת בלהט עם בן זוגה ואבי בנה עמית פרליס.

כמו בעשרות פוסטים של דדון בעבר, הסרטון הקצר שצבר במהרה מאות אלפי צפיות - הצליח לייצר באופן כמעט מיידי סערה ברשת. 

אלפי תגובות החלו להצטבר כשחלק לא מבוטל מהן מעביר ביקורת קשה על התיעוד האינטימי שהפך לפומבי ולא נשא חן בעיני גולשים רבים.

נטלי דדון ובן הזוג,

"לא מבינה על מה הרעש", ניסתה גולשת להשמיע דווקא קול שפוי בין עשרות התגובות התוקפניות. "נשיקה של זוג מאוהב", כתבה. 

בעוד דדון הודתה לה על הקול השפוי שהביעה, וכמה עשרות אחרים יצאו להגנתה של דדון וטענו כי מדובר במחווה מאוהבת, וכי אין שום דבר פסול בלחלוק אותה במיוחד כשמדובר בעמוד הפרטי שלה - רבים בחרו בקו לוחמני הרבה יותר.

"אם זה באמת היה זוג מאוהב, היא לא הייתה צריכה להראות לעולם", כתבה גולשת. 

גולשת אחרת הייתה בוטה יותר וכתבה: "היא מחפשת תשומת לב בכל חור ומעלה דברים. לא מבינה מה יוצא מזה. אולי שתצלם את עצמה במקלחת באמצע קיום יחסים".

"את כל כך מאכזבת", הוסיפה גולשת אחרת. "זה שלכם ולא שלנו. יש לך במקרה ושכחת גם עוקבות שהן ילדות". "לא לגיטימי להעלות דבר כזה בשום צורה", חיזקה גולשת נוספת.

"ולא, את לא מביכה אותנו עם האינטימיות שלך, את מביכה את עצמך. אני לא אתפלא אם הפוסט הבא יהיה מהמיטה שלכם", סיכמה בכעס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר