מקורבי מרגי לא אהבו את הפרסומת של נועה קירל ל"יס", ידרשו להסיר אותה מהאוויר

בסוף השבוע עלתה הפרסומת בכיכובה של הזמרת שבו היא אומרת בין היתר, למי שנראה ככפיל של האקס: "שנינו שווים פחות או יותר רק אתה ואני קצת בז’אנר אחר" • בסביבתו של הזמר טענו שהם הופתעו • צפו בפרסומת

"לא צפיתי את הפגיעה". קירל והכפיל של מרגי בפרסומת של "יס", צילום: מסך

ריב בין האקסים המיתולוגיים: פרסומת חדשה של "יס" עלתה בסוף השבוע בכיכוכבה של נועה קירל והפעם היא משחזרת סצינות מסדרות הדרמה המצליחות של החברה. מה שמסתמן כפחות מוצלח הוא הליהוק של הזמר הלטיני שלצידה, לונאי, שהוא אומנם זמר צעיר ומצליח אבל סביר להניח מאוד, שלוהק בעיקר בגלל הדימיון ליהונתן מרגי.

"שנינו שווים פחות או יותר רק אתה ואני קצת בז’אנר אחר. ואהבתי רומן, לא זרמת עם זה, לא משנה מה שאבחר אתה אף פעם לא מרוצה", שרה קירל בפרסומת למי שנראה בדיוק כפיל של האקס שלה. אוהבת אותך, אך לא מתאים עכשיו שוב סרט נמאס ממך ולא רוצה איתך עוד פרק. שונים כל כך ואי אפשר כך מצטערת. איך קוראים לך? אני לא הבחור שעליו היא מדברת. עכשיו נפרדים".

משעשע או עקיצה מכוערת? קירל ומרגי בימים יפים יותר יחד, צילום: ערן לוי

בסביבתו של מרגי פחות התחברו לרעיון והופתעו לגלות את המהלך על המסך. מנהליו של מרגי מסרבים בשלב זה להגיב באופן רשמי, אבל מקורבים מגלים כי בכוונתם לפנות לחברה ולדרוש להסיר את הפרסומת מהאוויר.

ב"יס" סירבו להגיב לדברים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר