"אהבה אמיתית ונטולת אינטרסים": בתה של צופית גרנט מברכת

רומי גרנט העלתה פוסט מרגש לאינסטגרם, שבו חלקה מילות אהבה וחיזוק לאמה • שאר אנשי הביצה מיהרו להגיב גם הם, כולל האם בעצמה

טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט, צילום: ללא קרדיט

ילדה של אהבה: רומי גרנט, בתה בת ה-25 של צופית גרנט, הצליחה לרגש עשרות אלפים בברכה שכולה אהבה לאמה לרגל נישואיה ויום הולדתה שאותו ציינה לפני כשבוע.

"יום הולדת שמח, אמא שלי. את כולך אהבה ואור", כתבה רומי בברכה שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה בשבוע שעבר, מתחת לסדרת תמונות מהחתונה. "לב ענק ונקי. תמיד אשמור עלייך כמו ששמרת עליי. בזכותך כל הציניות והחומות התקלפו לערב אחד, נטול פלאפונים ומלא בהתרגשות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Romi Grant (@romigd)

"הערב הזה הוכיח לי שאין סוג כאב שאהבה טהורה, אמיתית ונטולת אינטרסים לא תוכל לעטוף, כזאת שאפשר רק להסתכל ולהעריץ. מאחלת לכם חיים מלאי שלווה (!!!), כבוד, אהבה וצחוק. אוהבתותך", כתבה רומי והצליחה כצפוי לרגש גולשים רבים באהבתה הכנה לאמה.

"ילדה מלאך. כל כך יפה, כל כך חכמה וכל כך טובה. אוהבת אותך ואת אמא שלך", כתבה בהתרגשות לוסי אהריש כשיובל שרף מוסיפה: "מדהימים ומרגשים".

גם צופית לא נשארה אדישה למילותיה המרגשות של בתה וכתבה:" רומי שלי, כמה דיוק את מביאה לחיים שלי. כל כך יפה ומיוחדת וחכמה וטהורה. תודה שאת נוכחת, הכי משקפת ומעוררת השראה וביטחון. אני אוהבת אותך בלי גבולות ועד אין סוף, ותמיד אבל תמיד אצעד איתך את הדרך".

הפוסט האוהב והמפרגן של רומי, מגיע שבוע לאחר שאודליה, אחת מבנותיו של שולי רנד יצאה נגד החתונה של השניים בפוסט פייסבוק טעון וזועם במיוחד שתקף את האיחוד ביניהם ולא חסך במילים קשות נגד אביה וצופית כאחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר