הבת של שולי רנד לצופית גרנט: "יום יבוא ואבי ישנא אותך"

אודליה רנד, בתו של שולי, צפתה בראיון עם אשתו הטרייה של אביה ומיהרה לכתוב פוסט פייסבוק נוקב וקשה: "כששברת את הכוס, אבא, שברת לנו את הלב" • רנד בתגובה: "אני מתקשה להאמין שבתי כתבה את הפוסט הזה מרצונה החופשי"

"תתפוצץ לכולכם בפרצוף". רנד וגרנט, צילום: איציק בירן

ביום שלישי האחרון הזמר שולי רנד וצופית גרנט נישאו בחתונה שאומנם הוגדרה כפרטית ודיסקרטית והייתה אמורה להתקיים הרחק מעיני התקשורת, אך בשל העניין הציבורי והתקשורתי בקשר הזוגי בין השניים, בסופו של יום הייתה הכל חוץ מנסתרת. בעוד רבים פרגנו לאהבה בין השניים שמצאו זוגיות זה בזרועות זו בסבב ב' עבור שניהם, ביקורת קשה וכואבת מאוד הגיעה דווקא ממקור קרוב מאוד לרנד: בתו אודליה.

אודליה, שלקחה חלק באודישנים ל"הכוכב הבא", העלתה אתמול (רביעי) פוסט ארוך ומלא כאב וזעם על חתונת אביה, שהגיע לאחר שצפתה בראיון של צופית ל"הצינור" לאחר החתונה. "לצערי אני לא קונה את המילים הריקות האלו, מהסיבה הפשוטה שאחיי הקטנים בכו בכי תמרורים על מסיבת הראווה שדאגת שתהיה מתוקשרת בכל רשת חברתית", פתחה את הפוסט. "כששברת את הכוס, אבא, שברת לי ולכל האחים שלי את הלב", כתבה רנד ישירות לאביה.

"כשבן אדם לא מסוגל לקחת אחריות על שום מעשה שלו ב-25 שנה האחרונות זה רק מוכיח לי כמה הוא לא נמצא במקום טוב עם עצמו וה'חתונה האדומה' שנעשתה על דמם של שבעת אחיי תתפוצץ לכולכם בפרצוף", הוסיפה בדרמטיות. "לא כי התחתנתם. כי בחרתם להתחתן בצורה שבה תשים אותי, את אמי ואת אחיי במשבצת הכי משפילה בעולם. עדינות? שום עדינות לא הייתה פה. לא הוזמנו ולא יודענו על החתונה. נאלצנו להתוודע לכך דרך התקשורת". 

"...את כל כך חסרת ביטחון צופית ובצדק. בחיים לא תוכלי להתחרות בה ובמה שהיא יצרה איתו. הדבר היחידי שעשית עם אבא שלי זה החתונה הפתטית שכל כך מיהרת להרים. שם זה ייגמר צופית. אני מבטיחה לך", הצהירה. "אני מבטיחה לך שהוא לא יסלח לך על זה לעולם. שיום יבוא והוא ישנא אותך על מה שאילצת אותו לעשות לי ולכל אחיי ובעיקר לעצמו. כי גם אבא שלי לצערי לא הבין באיזו סיטואציה משפילה הוא היה היום.  

"אז אני כאן כדי להזכיר שאנחנו כאן. אמא ושבעת הילדים שלה, שפעם היו הקן שלך, המשפחה שלך. רנד", פנתה לאביה. "היינו רנד פעם. להקה מאוחדת שהיום באמת איבדת", חתמה את הפוסט.

רנד מסר בתגובה: "אני מתקשה להאמין שבתי אודליה כתבה את הפוסט הזה מרצונה החופשי. ככה בדיוק נראה ניכור הורי"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר