אורנה בנאי במסר חשוב לצופית גרנט

"הבנתי שנדרש הרבה אומץ לבחור בטוב", כתבה ברגש השחקנית, שלא הסתירה את אהבתה לאשת התקשורת שחגגה בשבוע שעבר את נישואיה ואת יום הולדתה

טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט, צילום: ללא קרדיט

בשבוע שעבר נישאה אשת התקשורת צופית גרנט לזמר שולי רנד בחתונה שהכתה הדים והצליחה לעורר אמוציות רבות ברשתות ומחוצה לה. לצד רבים שתמכו בזוגיות, נשמעו גם קולות לא מעטים שעבורם הנישואים נגעו בפצעים פתוחים וכואבים, ומה שלרוב נשמר באינטימיות הזוגית בין שני אוהבים הפך לציבורי. מי שהתרגשה מהאיחוד הייתה חברתה הטובה של גרנט, השחקנית אורנה בנאי, שאף התארחה אצל גרנט בתוכנית "קרוב" ברשת 13 לפני כשנה לראיון חשוף וכואב, שבו דנו השתיים גם במשברים הקשים בחייהן האישיים ובזוגיות.

אתמול (ראשון) בנאי העלתה לאינסטגרם שלה ברכה מרגשת לגרנט שציינה בשבת את יום הולדתה, ימים ספורים לאחר שבאה בברית הנישואים עם רנד. "כוכב מנצנץ בשמיים. מגדלור. את חוגגת יומולדת היום. מזל טוב חברה יקרה", פתחה השחקנית את הפוסט מתחת לתמונה של גרנט מחויכת בשמלת הכלולות מתחת לחופה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Orna Banai | אורנה בנאי (@ornabanai)

"בבקשה תמשיכי להפיץ אור. תמשיכי לשפוך טונות של אהבה וטוב לב לעולם. העולם זקוק ללב שלך, לחוסר השיפוטיות שלך. אני זכיתי בך", כתבה ברגש.

"למדתי דרכך מה זו אהבה שאינה תלויה בדבר, למדתי מה זו נתינה. דרכך הבנתי שנדרש הרבה אומץ לבחור בטוב. אוהבת אותך לעולמים", חתמה את הברכה שזכתה ליותר מ-1,700 לייקים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר