דנה אינטרנשיונל מגיבה לפרשת אוחובסקי: "סותמים לי הפה כבר 30 שנה"

הזמרת הביעה את דעתה בנוגע להאשמות נגד העיתונאי שנחשפו בתחקיר הטלוויזיוני, וסיפרה על ההתלבטויות שמלוות אותה • "אני חופרת במוחי הלוך ושוב אם לפתוח את התיבה, כי רשימת השדים ארוכה ולצערי מאתגר מאוד לרסק את מכבש הלחץ ולצאת לחופשי"

שוקלת אם לספר. דנה אינטרנשיונל

לאחר שהתפרסם התחקיר של כאן 11, ולפיו העיתונאי הבכיר גל אוחובסקי, שנחשב לאחד ממנהיגי הקהילה, תקף מינית והטריד לכאורה צעירים, ואחרי תגובתו של אוחובסקי עצמו, שכתב, בין השאר: "עשיתי ככל יכולתי כדי לסייע ולעמוד לצידם של אלה אשר נזקקו ליד מכוונת, או לאוזן קשובה מתוך תחושה עמוקה של שליחות, שינוי ורצון להשפיע על מעמדם ומקומם של חברי הקהילה בחברה הישראלית ובעמדות ההשפעה שלה. לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או באישה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. מסתבר שטעיתי", עכשיו מגיבה גם דנה אינטרנשיונל לפרשה.

תחקיר: "גל אוחובסקי תקף והטריד מינית"

ראש חטיבת החקירות על בדיקת הטענות נגד אוחובסקי: "בימים הקרובים נשמע על התפתחויות"

גל אוחובסקי מגיב לראשונה: "לא העליתי בדעתי שפגעתי"

בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה, סיפרה הזמרת על סתימת הפיות שעברה ועל ההתלבטויות שמלוות אותה: "מכבשי לחצים סותמים לי הפה כבר 30 שנה, ואין לי כבר מקום לעוד ועוד לחץ... הצפייה בתחקיר המדובר עוררה בי שדים רדומים שנאספו בי והדחקתי במאמץ רב במשך כל השנים...

"לצדק אין גיל, ואני חולקת על מי שקוצב זמן התלוננות לאדם שחווה עוול כלשהו, באותה מידה שאני נגעלת מעצמי מחדש בכל כניעה למכבש לחץ על חשבון האמת, הצדק והגנה על החלש ממני תמורת 'שקט תעשייתי' וחלילה שלא תיפתח תיבת פנדורה... אז אני חופרת במוחי הלוך ושוב, לפתוח או לא לפתוח את התיבה, כי רשימת השדים ארוכה ולצערי זה מאתגר מאוד לרסק את מכבש הלחץ ולצאת לחופשי, כי רחמים זהו רגש בלתי נשלט אשר לפעמים נלחם קשות במצפון שזועק צדק... ימים יעידו", סיימה את הפוסט.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר