הכירו את תמר יהלומי, בת הזוג של שרית חדד

מי שפרצה לחיינו עם פרשיית הטיית ההצבעות ב"כוכב נולד", והמשיכה את דרכה הפורייה בשיתופי פעולה מצליחים עם מיטב אמני הזמר הים-תיכוני • כעת שמה נקשר רומנטית לזמרת המפורסמת

תמיד הייתה כאן. יהלומי, צילום: אינסטגרם

היום (ראשון), אחרי שנים של הסתרה של מה שללא ספק נחשב לסוד הכי פחות שמור בתעשיית התרבות והבידור המקומית, חשפה שרית חדד את זוגתה לחיים. אמנם הסיפור הגדול כאן הוא כמובן היציאה מהארון המתוקשרת של הזמרת, אבל גם זהותה של בת הזוג מעניינת לא פחות - שכן מדובר בתמר יהלומי - זמרת בעצמה, כותבת מילים ולחנים, ושם שיישמע לחלקכם מוכר מאוד.

את תמר יהלומי, ילידת 1994, הכרנו במהלך עונתה התשיעית של "כוכב נולד" ב-2011. זו הייתה עונה מעניינת לא רק בגלל המנצחת שלה, חגית יאסו, אלא גם בשל מעצרה של השופטת דאז מרגול, בין היתר באשמת קידום מועמדים בתוכנית. פרשה זכורה אחרת מהעונה היא זו שבמרכזה עמדה הטיית קולות לטובת מתמודדת בתוכנית. זה קרה במהלך חודש יולי, כשלירון רמתי, אז זמר אהוד מאוד ומועמד לזכייה, הודח מהתחרות אחרי ספיישל קאברים לעידן רייכל.

הייתה זו הדחה משונה משהו, נוכח כישרונו הרב של רמתי והאהדה שלה זכה מצד הקהל. בדיקה של הזכיינית "קשת" מצאה תוצאות שונות מדי בין ההצבעות באתר לטובת יהלומי, ובין ההצבעות בסלולר. ובמילים אחרות: בהצבעות באתר תמר הגיעה אחרונה מבין המתמודדים; בהצבעות בסלולר היא הגיעה למקום הראשון - פער לא שגרתי במיוחד.

כעבור ימים ספורים הגיעו אנשי התוכנית למסקנה הבלתי נמנעת כי במערך ההצבעות נעשתה הטיית קולות, במה שהוערך אז כעשרות אלפי שקלים במהלך שתי תוכניות. אחד הדברים שהצביעו לכך היה העובדה שההצבעות עבור יהלומי נשלחו ממספרים דומים מדי זה לזה. בתום חקירה הודה אביה של תמר כי רכש מאות מכשירים סלולריים ושלח אינספור מסרונים לטובת בתו, לצד תפעול מערך מצביעים גדול. אף שהפקת התוכנית ניסתה, לדבריה, לשכנע את יהלומי להישאר בה, זו סירבה ופרשה מרצונה.

תמר יהלומי ב"כוכב נולד", מתוך כוכב נולד, שידורי קשת

אבל הרבה מים עברו בנהר מאז, ויהלומי נכנסה לעולם המוזיקה והפכה לאחד השמות הבולטים בו. במהלך השנים היא כתבה שירים כמו "אוהבת אותי אמיתי" לעומר אדם וגם את "מתפללת" ו"תצא לי מהאש" של שרית חדד, זוגתה כיום. בנוסף היא גם הוציאה דואט עם מושיק עפיה, הלחינה את "אין לי אותך" עבור עדן בן זקן, וכתבה שירים לרשימה ארוכה של זמרים מצליחים, ביניהם משה פרץ, אייל גולן, דודו אהרון, אגם בוחבוט, איתי לוי, נופר סלמאן, אושר כהן וגל אדם. לצד זאת, היא משתפת פעולה לעיתים תכופות עם הזמר יונתן קלימי. למעשה, היא נחשבת ליוצרת השנייה המושמעת ביותר בתחנות הרדיו בישראל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tamar Yahalomy | תמר יהלומי (@tamaryahalomy)

בריאיונות היא מספרת שתשמח לכתוב גם לדודו טסה ולאמיר דדון - כלומר זמרים מחוץ לז'אנר הים-תיכוני (אף שהיא מספרת שכתבה לים רפאל שיר רוק במהותו, כך שלדבריה לא מדובר בחריגה גדולה מדי עבורה). היא סיפור הצלחה, בסופו של דבר, שכעת מקושר גם לאחת הזמרות המצליחות בישראל, ולצעד גדול עבור הקהילה הלהט"בית.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר