"סיסמאות של 'רק ביחד ננצח' כבר לא עובדות עליי"

יובל מעתוק הצטלמה על רקע מיצג מחאה הקורא לשחרור החטופים • לתמונה צירפה טקסט נוקב שבו שיתפה כי הקריאות שנועדו לאחד בין חלקי העם חדלו מלרגש אותה • "אנחנו מפסידים!"

יובל מעתוק. צילום: מתוך רשת 13

שעות אחרי שפורסם סרטון חטיפת התצפיתניות המחריד שתיעד את רגעי האימה עת חדרו מחבלי חמאס אל בסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר, זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק חשה כי הגיעו מים עד נפש. אחרי חודשים ארוכים שבהם ממשלת ישראל לא הצליחה להגיע לעסקה לשחרורם של החטופים, מעתוק פרסמה היום (חמישי) פוסט קשה שבו הצהירה כי מאסה בסיסמאות שקוראות לעם ישראל להתאחד בזמן המלחמה, כל זאת בזמן שהשבויים עדיין נמקים במנהרות ארגון הטרור הרצחני.

יובל מעתוק חושפת מערכת יחסים רעילה ב"הדו"ח היומי". רשת 13 (ארכיון)

"230 ימים שהאחים והאחיות שלנו בשבי", כתבה מעתוק בפוסט שאליו צורפה תמונה שלה יושבת על אחד מכיסאות החטופים במיצג שנוצר עבורם. "הסיסמאות של 'רק ביחד ננצח' כבר לא עובדות עליי. הפסדנו ואנחנו ממשיכים להפסיד. כל עוד הם עדיין שם, אנחנו מפסידים!", הזדעקה.

רגע לפני שחתמה את דבריה, פנתה אל קברניטי המדינה בבקשה להשיב את החטופים אל ישראל ואל חיק משפחותיהם. "תתעוררו כל מקבלי ההחלטות ותחזירו אותם הביתה עכשיו! הזמן אוזל", הזכירה וצירפה את סמל המאבק לשחרור החטופים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎יובל מעתוק‎‏ (@‏‎yuval_maatook‎‏)‎‏

בתחילת חודש אפריל האחרון צוין בישראל חצי שנה לטבח 7 באוקטובר. מעתוק ביקשה אז לשתף בתחושותיה נוכח היום הקשה. "שאלתי את ההורים אם הם יכולים לבוא לתל אביב. בימים כאלה עצובים, זה עושה לי טוב להיות מוקפת במשפחה שלי. הלב שלי שבור ואני מרגישה שאני עובדת על אוטומט. אוכלת כי צריך, שותה כי צריך, הולכת לישון אבל לא נרדמת.

יובל מעתוק, צילום: יניב זוהר, באדיבות רשת 13

"אף אחד מאיתנו לא יחזור להיות האדם שהיה לפני 7 באוקטובר ואי אפשר להמשיך כשהאחים שלנו יושבים שם במנהרה בשבי חמאס. רק אלוהים יודע מה הם עוברים שם. מתי הגיהינום ייגמר? מתי יחזירו אותם הביתה? כמה עוד גיבורים יהפכו למלאכים? אי אפשר להכיל יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר