בעקבות הבחירה בעברי לידר - חברו הטוב של איל גולן מאשים: "הימין מפחד מהשמאל"

ההכרזה על משיאי המשואות בטקס יום העצמאות השנה ממשיכה לעורר גלים ביתר שאת • כעת מגיע חברו הטוב של הזמר מרחובות, עדי לאון, שמבקר באופן חריף את הממשלה

עדי לאון. צילום: אורן בן חקון

עדי לאון, חברו של איל גולן, הצטרף אתמול (שני) גם הוא למחאה והסערה ברשת החברתית, זאת על רקע הבחירה במוזיקאים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל להשיא משואה בערב יום העצמאות שייערך בשבוע הבא בהר הרצל. לאון, שנחשף לפוסט באחד מעמודי הבידור באינסטגרם ושיבץ תגובות של גולשים נגד הבחירה באותם אמנים, תקף את מקבלי ההחלטה וטען כי זו התקבלה מתוך פחד.

איל גולן ודניאל גרינברג בממ"ד (ארכיון)

"יש אמנים שתרמו יותר", "מה קשור עברי לידר? יש המון זמרים שמגיע להם. איל גולן, עומר אדם, ליאור נרקיס, חנן בן ארי", נכתב בתגובות הגולשים שהובאו בפוסט המדובר של עמוד הבידור שגרם ללאון להתייחס לסערה. "כשהימין מפחד מהשמאל, האמנים שנתנו את הנשמה לא נספרים", כתב המפיק המוזיקלי בביקורת נוקבת.

עברי לידר, צילום: קוקו

בנוסף, דניאל גרינברג התבטאה אתמול ברשתות החברתיות וכתבה: "ביקום מקביל - איל גולן מדליק משואה. תתנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים.  זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים. גם בפן האישי - זה ביקורים בבתי חולים, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומה בלי הפסקה, נתינה בלי סוף, ומהלב. מה, רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי".

איל גולן, צילום: לירון מולדובן

בפנייה שנעשתה לעדי לאון מטעם "ישראל היום", הוא בחר שלא להגיב לדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר