איל גולן. צילום: לירון מולדובן

"הפשוטע" נגד איל גולן: "אף פעם לא אאמין שנערות ביקשו גברים בני 50"

בתוך השיח המפרגן על הצלחתו האדירה של הזמר במכירת כרטיסים להופעותיו בבלומפילד, כוכב הרשת בר אלמליח ("הפשוטע") ביקש להזכיר את המתלוננות בפרשת "משחקי חברה" בה נקשר שמו של הזמר • הוא עשה זאת באמצעות פוסט נוקב במיוחד ברשת

כשכל אמצעי התקשורת עוסקים בהצלחה הכבירה של איל גולן בפתיחת מופע רביעי באצטדיון הכדורגל בלומפילד, זאת לאחר ששלוש הופעות קודמות שפתח הפכו לסולד אאוט, דמות הרשת הפרודית "הפשוטע", שמאחוריה עומד בר אלמליח, ביקשה לפנות דווקא עכשיו למתלוננות נ' ו-ט' בפרשת "משחקי חברה" - שבמסגרתה נחקר הזמר בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של נערות ובהדחתן לשימוש בסמים - להביע תמיכה בהן ולחזק את ידן.

איל גולן ודניאל גרינברג בממ"ד (ארכיון)

"בין כל הדיווחים על 'ארבעת הסולד אאוטים', חשוב לי לכתוב לט' ונ' - אני מקווה שאתן בטוב, שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן ושליבכן לא נחמץ", נכתב בעמוד "הפשוטע". בהמשך הביע אלמליח באותן מתלוננות אמון בלתי מסויג. "אני תמיד אאמין לכן. אף סוללת עורכי דין משומנת לא תשכנע אותי שנערות בנות 15 ו-16 מבתים הרוסים ביקשו שגברים בני 40-50 יעבירו אותן מיד ליד, או המציאו הכל, ולא שפשוט היה קל לעבוד עליהן. אני עדיין מקווה שיום אחד תקבלו הכרה", נחתם הפוסט.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HapshutaOfficial הפשוטע‎‏ (@‏‎hapshutaofficial‎‏)‎‏

המילים של "הפשוטע", שפורסמו גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, זכו לאלפי לייקים ומאות תגובות ושיתופים. בין התגובות ניתן היה למצוא לא מעט סלבס שביקשו גם הם להביע את דעתם ולתמוך בדברים. "כל מילה", כתבה מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג. "בול. תודה על זה", הסכימה גם כתבת חדשות 13 נריה קראוס. "אלופה", פרגנה השפית רותי רוסו.

איל גולן, צילום: משה נחמוביץ

ידין גלמן, ארוסה של העיתונאית אדוה דדון, בחר להוסיף אימוג'י של לב שבור ואילו הדוגמנית שרי גבעתי בחרה למחוא כפיים לבר, מבלי להוסיף מילה. גם מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, הרגישה צורך להתייחס וכתבה: "תודה על זה. בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את הפרסום על ההופעות. נ' ו-ט', אנחנו איתכן. מאמינות לכן ומבטיחות לעשות הכל כדי שהילדות שלכן יגדלו למקום טוב יותר".

מטעמו של איל גולן בחרו שלא להגיב לדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו