טליה עובדיה ושחף רז. צילום: ללא

"יש סיטואציות שאנחנו לוקחים בחשבון": רגע לפני החתונה - טליה עובדיה מפחדת

בעוד שבוע עתידה זוכת "האח הגדול" לעמוד עם שחף רז מתחת לחופה, אך לצד התיכנונים יש גם לא מעט חששות • "זה מבאס כי הכל כבר סגור ומוכן"

בשבוע הבא עתידה לעמוד כוכבת "האח הגדול" טליה עובדיה מתחת לחופה יחד עם שחף רז, הגבר שהשתתף יחד איתה בריאליטי המפורסם. רגע לפני שתמסד את הקשר עמו שהתחיל לעיני המצלמות, היא התפנתה אמש (שני) להשיב ל-363 אלף עוקביה באינסטגרם על שאלות שהופנו אליה בנוגע לחתונתה המתקרבת, כשעל הפרק החשש מדחיית האירוע בעקבות המצב הביטחוני, שינוי שמה אחרי הנישואים וביקורת על החינה שערכה.

"את מפחדת שהחתונה תתבטל בגלל המצב?", נשאלה עובדיה. "כן, מצב מתוח", ענתה תחילה.

טליה ושחף מזמינים לחתונה

"יש סיטואציות אפשריות שאנחנו לוקחים בחשבון כמו שהחתונה תידחה. אני בן אדם סופר מאמין, אני חושבת שהרוב יודעים את זה פה. אני באמת מאמינה שהכל מלמעלה, הכל מכוון והכל לטובה. אז גם אם יידחה טיפה לפה טיפה לשם, נכון, זה מבאס כי הכל כבר סגור ומוכן, אבל אני אקבל באהבה כל סיטואציה. יש פה מלא כלות שכתבו לי 'טליה, את לא מפחדת? מה יהיה?'. אני משתדלת לא להתעסק בזה, וגם אם יקרה – אני מקבלת באהבה. ממליצה לכם לראות את זה ככה בכללי, לגבי כל קטגוריות החיים. להאמין באמונה שלמה שכל מה שקורה הוא מדויק. מסתכלת אחורה על שלושים השנה שיש לי עד עכשיו, ויש לי הוכחה חד משמעית שזה נכון. כל מה שקרה לי, שהיה נראה לי כמו סוף העולם, השתבש לטובה".

טליה עובדיה ושחף רז בחינה / ללא

בשאלה הבאה שהופנתה לעובדיה היא ביקשה לספר האם תשנה את שם משפחתה בעקבות הנישואים. "תשני את שם המשפחה שלך לרז?", הסתקרנו. "אוסיף רז", השיבה עובדיה. "טליה עובדיה רז", ציינה את שמה המלא העתידי.

בשאלה האחרונה שנביא כאן הופנתה כלפי עובדיה ביקרות על אירוע החינה שבחרה לקיים. "לא הרגישה לך קצת מוגזמת החינה? זה כמו חתונה! ועוד כמה ימים יהיה לך עוד פעם. זה מאבד מהערך של החתונה", נכתב.

צילום מסך אינסטגרם

"היה ממש מצומצם, ובעיקר משפחה, ולא נראה לי שזה דומה לחתונה. לא בערך ולא בתחושה", השיבה טליה על רקע סרטון קצר שלה עם שחף מהחינה של השניים שבו תועדו כשהם נושקים אחד לשנייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו