ניקול ראידמן דואגת מרחוק לישראל: "רגשות אשם בכל פעם שאני נוגסת בקרואסון"

המעושרת, שנמצאת בימים אלה בעיר האורות יחד עם שני ילדיה, נתקפה רגשות אשם על חיי הנהנתנות שהיא מקיימת בזמן שחטופים ישראלים נמקים ברצועת עזה • "אין מצב רוח, כואב בחזה"

ניקול ראידמן. צילום: אלמוג גבאי

אחרי שלקחה לאחרונה פסק זמן מהרשת החברתית, חזרה אמש (שבת) ניקול ראידמן לעדכן את עוקביה באינסטגרם במעלליה, הפעם מתוך ביקור משפחתי בעיר פריז. אחרי שתיעדה שיטוט במוזיאון וטיול ברחבי עיר האורות, היא ביקשה לחלוק עם הגולשים בנקיפות המצפון שיש לה על כך שהיא מבלה ונהנית מהחיים הטובים בזמן שישראל נאבקת על ביטחונה וישנם חטופים רבים שעדיין מוחזקים על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס.  

ניקול ראידמן בוכה (ארכיון)

שעות לפני תחילת המתקפה האיראנית כתבה ראידמן לגולשים הנחשפים לתכניה: "איזה חמודים אתם. מבול של הודעות כמה התגעגעתם לסטורי. האמת שאין מצב רוח, כואב בחזה מכל מה שקורה, אבל חייבים להיות אופטימיים. הילדים שלי כבר בטראומה וחרדות מכל מה שקורה", שיתפה. "חייבים לנשום. מרגיש קצת מנותק להעלות שטויות, אבל הבנתי שזה עושה לכם טוב, קצת אסקפיזם. אנחנו שולחים לכם חיבוק גדול ואנרגיות חיוביות.

"אולי הסטורי שלי קצת ינתק אתכם ממחשבות", קיוותה. "לא קל, הבטן מתהפכת. רגשות אשם שוטפים בכל פעם שאני נוגסת בקרואסון. והחטופים? לא ברור איפה אוכלים פיתה ביום. נשאר לנו לנשום עמוק ולקוות שבעזרת השם כולם יחזרו הביתה בשלום, אמן".

ניקול ראידמן, צילום: מאיר פרטוש

מאוחר יותר (בלילה שבין שבת לראשון), כשהאיום האיראני מומש והתקיפה על ישראל החלה, שיתפה ראידמן סרטון של היירוטים מעל הר הבית והוסיפה מסר מאיים: "איראן, את תשלמי על זה ביג טיים", הבטיחה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר