"גם אני חשבתי שלגיל אין משמעות כשאוהבים. אבל יש"

ניקול ראידמן ערכה סשן שאלות ותשובות באינסטגרם - והכניסה לתוכו גם וידוי מפתיע במיוחד • "היום אני מדברת על זה בחופשיות", ענתה לאחת מעוקבותיה

ניקול ראידמן. צילום: אלמוג גבאי

אחרי שבועות של שתיקה, ניקול ראידמן פתחה בסוף השבוע את תיבת האינבוקס שלה באינסטגרם לסשן שאלות ותשובות, במהלכו נשאלה בין היתר מדוע נעלמה, מה היא חושבת על המצב במדינה וכמובן, כמו תמיד, על זוגיות, שאלה שהובילה לווידוי חשוף הקשור לאופן בו התנהלה בעבר.

ניקול ראידמן בוכה (ארכיון)

"הכרתי מישהו שגדול ממני ב-20 שנה", שיתפה גולשת שביקשה את עצתה של ראידמן מניסיונה האישי. "מניסיונך, את חושבת שהגיל לא פקטור?", ביקשה לדעת. "20 שנה זה דור אחר", השיבה ראידמן (37) בכנות. "גם אני חשבתי שלגיל אין משמעות כשאוהבים. יש ועוד איך יש", אמרה מי שכזכור ניהלה זוגיות של 11 שנים עם איש העסקים מיכאל צ'רנוי, המבוגר ממנה ביותר משלושה עשורים, עד לפרידת השניים בשנת 2019.

ניקול ראידמן, צילום: אלמוג גבאי

"יש לך כנראה תסביך אב כמו שהיה לי", הודתה בכנות ראידמן, כשהיא משתפת בתהליך שעברה במהלך השנים בהבנה שלה. "היום אני מדברת על זה בחופשיות. אם הייתי פוגשת לפני 17 שנה את ניקול של היום, חד משמעית הייתי אומרת לה שזה לא יעבוד", הוסיפה וסיכמה: "10 שנים זה מקסימום פער גילים שיכול לעבוד בזוגיות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר