"עצם ההתקפה זה מה שחשוב!": הסלבס בישראל מגיבים למתקפה האיראנית

אחרי ימים מתוחים ומורטי עצבים, איראן קיימה את הבטחתה ותקפה את ישראל בעקבות החיסול • כצפוי, הרשת התמלאה בתגובות ידועני הארץ שביטאו את רגשותיהם נוכח המצב • מי ניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסרים מחזקים ומיליטנטיים, מי בירך את מערכות ההגנה הישראלית ומי בחרה גם בעת הזו לתקוף את נתניהו?

אופירה אסייג. צילום: מתוך אינסטגרם

התקיפה האיראנית, שיצאה אמש (מוצ"ש) לדרך וכללה שיגורים רבים לעבר מדינת ישראל ואזעקות רבות ברחבי הארץ, עוררה בהלה גדולה בקרב מפורסמי ארצנו, שביקשו לשתף בחשבונותיהם ברשת החברתית אינסטגרם ברגעים המורכבים.

טליה עובדיה, שאמורה להתחתן עם בן זוגה שחף רז ביום שלישי הקרוב, כתבה על התחושות ביציאה מהמקווה. "אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעות גבוה מאוד ונקרעים שבעה רקיעים. אני מאחלת לעם ישראל שנדע ימים טובים יותר, שבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה. יודעת שהמצב כרגע מלחיץ ומפחיד, אבל תזכרו שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו".

שחף רז וטליה עובדיה, צילום: רן יחזקאל

לירז רוסו (סטטיק) כתב "עם הנצח לא מפחד", וצירף אימוג'יז של דגל ישראל ולב אדום. הזמר והיוצר חנן בן ארי, שסיים לא מזמן סיבוב הופעות בארצות הברית, בירך על שובו ארצה. "איזה נס שחזרנו בזמן", הודה. "גם בשעות המורכבות והקשות הללו". השחקנית נלי תגר מצאה לנכון להתנגח בראש הממשלה נתניהו באמצעות צילום חתוך של שלט מתוך קמפיין בחירות שלו. היא שינתה את המילים שבשלט ל"חזק בכלום" והוסיפה בציניות "הכי".

הסטורי של נלי תגר, אינסטגרם,

גם מאור בוזגלו לא הצליח להסתיר את סערת הרגשות בעקבות הדיווחים המלחיצים. "אכילה רגשית", כתב על רקע תמונה של מגש פיצה. "בחיי, מתרגש כאילו אני לפני משחק", הוסיף לאחר מכן.

דניאל גרינברג תיעדה מביתה את רגע אריזת המזוודות והמעבר לדירתו של איל גולן, אבי ילדיה. "עוברים לאב'וש! איזה פחד אלוהים", כתבה. מאוחר יותר צילמה את רגע המעבר, כשגולן אוחז בזרועותיו את בתו מיאל הישנה וגרינברג נושאת בידיה את רון הקטן. "איזו מציאות מפגרת. אמן שלא ירגישו כלום, אלוהים", פיללה.

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בתם אלכס, צילום: מתוך אינסטגרם

מגיש הטלוויזיה אסי עזר, שנמצא בימים אלה בארצות הברית לקראת לידת בנו השני, חלק בתחושותיו. "כל כך מטורף להיות בחוץ לארץ בשעה הזאת. גם פה אנחנו צמודים לחדשות, מתפללים שהכל יהיה בסדר". הסטנדאפיסט גיא הוכמן ניצל את המתקפה האיראנית כדי להעביר כהרגלו מסר מיליטנטי. "אם אנחנו לא מנצלים את הטרלול הזה כדי לפוצץ להם את האימ-אימא של הכור הגרעיני שלהם, זו מדינה שצריך לסגור".

קרן פלס הכריזה על לילה לבן וציינה לטובה את מערכת ההגנה הישראלית. "החלטתי לא לישון הלילה. אפילו לא שמעו פה הגה. בשקט בשקט עשרות ומאות טילים פשוט התפוצצו להם אי שם בחלל האטמוספרי", עדכנה. גם אופירה אסייג הצטרפה לסופרלטיבים. "360 טילים נורו לעבר ישראל, 99 אחוז מהם יורטו על ידי כיפת ברזל! אין על הצבא שלנו בכל העולם כולו".

יוסף חדאד, צילום: אנצ'ו גוש-ג'יני

הפעיל החברתי וההסברתי יוסף חדאד ביקש לציין שמבחינתו הצלחת מערכות ההגנה אינה תירוץ להבלגה. "זה שההתקפה האיראנית נכשלה בגדול, זה לא מה שחשוב. עצם ההתקפה זה מה שחשוב! אסור להכיל ואסור לנרמל!", קבע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר