"זה זרק אותי אחורה": הטראומה של רוסלנה רודינה

הדוגמנית סיפרה על שיחה שניהלה עם בנה הקטן על סמים, נושא טעון וקשה מבחינתה • בסרטון שהעלתה לרשת, היא שיתפה את הגולשים בטראומה שחוותה בילדותה

רוסלנה רודינה. צילום: שוקה כהן

רוסלנה רודינה פתחה אמש (רביעי) את המצלמה בביתה כדי לספר על שאלה בנושא סמים שנשאלה לפני כשבועיים על ידי בנה הבכור יאן, זאת בעקבות שיחה שניהלו איתו מוריו בבית הספר בו הוא מתחנך ולומד. בסרטון שהעלתה רודינה בפני עוקביה באינסטגרם, היא סיפרה על הסביבה הקרובה הבעייתית שבה גדלה כילדה, שהותירה אותה מצולקת.  

אייל גולן מדגמן לצד רוסלנה רודינה

"בא לי היום לגעת בנושא מאוד חשוב, מבחינתי לפחות", אמרה רודינה בפתח דבריה. "לפני איזה שבועיים בערך, לפני פורים, הייתה ליאנצ'וק שיחה בבית הספר עם המורים על כל מיני זמרים מחו"ל שהילדים אוהבים ומעריצים כמו כל הראפרים הגדולים. איך הם הגיעו לתהילה וכל הסיפורים שלהם. ואיכשהו הם הגיעו לנושא של סמים. הם סיפרו שיש כמה ראפרים שהשתמשו בסמים. ואז יאנצ'וק בא אליי ושואל אותי 'אימא, מה זה סמים?'. אז הסברתי לו שאלה חומרים כימיקליים, דברים הכי לא בריאים שיש לגוף שלנו, מסוכנים, שזה יכול לגרום למוות".

רוסלנה רודינה, צילום: אור גפן

בהמשך שיתפה רודינה בסיבה לכך שהנושא כל כך רגיש מבחינתה. "מצאתי את עצמי בשיחה עם ילד בן תשע על סמים. ואז זה זרק אותי אחורה, לגיל שתיים עשרה שלי, שאני חוויתי את כל הנושא הזה, את כל הסביבה של אחי, שבעצם כולם היו משתמשים ואנשים שהכרתי בעצם כבר לא בחיים היום. ובשבילי זה לא כזה סבבה לצאת למסיבה ולעשות סמים. אני יודעת שיש הרבה אנשים שעושים את זה, אני לא נכנסת לזה, זה לא המקום שלי. אני מדברת מהמקום שלי כאימא, כמישהי שחוות את המציאות השונה ואת הטראומות שזה השאיר בי".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎𝑹𝑼𝑺𝑳𝑨𝑵𝑨 𝑹𝑶𝑫𝑰𝑵𝑨 𝑶𝑭𝑭𝑰𝑪𝑰𝑨𝑳🎗️‎‏ (@‏‎ruslanarodina‎‏)‎‏

לקראת סיום ביקשה להדגיש עד כמה חשוב להזהיר את הילדים מפני שימוש בסמים ולהסביר להם את חומרת השימוש בהם. "אז אני כן חושבת שחשוב פשוט לדבר על זה כי היום הילדים גם בגילים האלה, גם בבתי ספר, נגררים אחרי ילדים אחרים ואני בטוחה שיש הרבה שעושים את זה. פשוט צריך לדבר איתם ולהסביר להם עד כמה זה מסוכן ועד כמה זה לא סבבה ולשמור עליהם כמה שניתן כי הכל נהיה כזה נורמלי. אז בדברים האלה זה קצת פחות. לי יש חרדה מזה וטראומות קשות. אני בחיים שלי לא נגעתי, ובחיים גם לא אגע. אני אנטי", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר