שעות לפני החגיגה: הדרמה הגדולה מאחורי חתונת כוכבי "האח הגדול"

מקורביה של ספיר בורגיל טוענים כי היא לא תגיע לחתונת אחיה שניר עם זוגתו שי עופרי, כל עוד הוא לא הזמין אותה לאירוע • עם זאת, היא כן קיבלה הזמנה לחתונה - אך בצורה לא צפויה

חלל הרחצה בבית האח הגדול 2023, באדיבות אלוני. צילום: ליאור גרונדמן

שניר בורגיל ושי עופרי, שהכירו בעונה האחרונה של "האח הגדול", יתחתנו הערב (שלישי) – אך לא מבלי שתהיה דרמה גדולה מאחורי הקלעים של האירוע המרגש.

נכון לכתיבת שורות אלו, שניר אינו נמצא בקשר עם אחותו הגדולה ספיר, עימה הוא מסוכסך מזה זמן רב, גם היא השתתפה בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי המצליחה, ואף לא הזמין אותה אל חתונתו.

שניר וספיר בורגיל (ארכיון), צילום: מתוך פייסבוק

עם זאת, שי העבירה לספיר הזמנה לחתונה (אך לא לאירועים המקדימים) בצורת הודעה בוואטסאפ בצורה אגבית לפני כשבוע. מקורביה של ספיר טענו כי היא לא מתכוונת להגיע לאירוע, כל עוד שניר לא הזמין אותה אליו ואינו נמצא איתה בקשר.

כזכור, רק בחודש שעבר, בורגיל פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו ביקש לספר על ניסיונו להבליג על דברי אחותו (שטענה שהתבקשה שלא להגיע לחתונה). "מכיוון שהכל מרוח ברשת, עובדתית עד שחסמתי אותה לא ניהלתי שום שיח ציבורי עליה, ובכל ראיון מאז הגמר השתדלתי לכבד את העובדה שהיא אחותי ובעיקר את המשפחה שלי ואת עצמי. לצערי הרב, הרגשתי חנוק. לא יכולתי לשתוק יותר לכל הלעג, הסיפורים וההמצאות הבלתי פוסקות בכל מדיה אפשרית. אולי טעיתי והייתי צריך להתעלם ולא להיגרר, אך תאמינו לי שהשתדלתי מאוד לשמור על איפוק".

החינה של שי עופרי, שלשום

הוא הוסיף: "בניגוד גמור לה (הכוונה לספיר), לא אמרתי מילה רעה אחת על אברהם (הכוונה לאברהם אקלום, הארוס של אחותו, אותו הכירה גם היא ב"האח הגדול") מהיציאה מהבית. לא התעסקתי בזוגיות שלהם, לא שפטתי ולא ביקרתי אותם בשום צורה, לא באישי ולא בפומבי, בזמן שאשתי לעתיד נמצאת בפה שלה בכל זמן נתון כאילו זאת הדרך היחידה שלה לנשום. אף אחד כאן לא יכול לתאר לעצמו עד כמה שי ספגה ממנה בכל הזדמנות. הבליגה, התעלמה ואפילו ניסתה לרכך אותי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר